Blog en fotogallery in Dreamweaver

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ilse Bekker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 apr 2009
Ik beheer de website www.edwardbekker.com in Dreamweaver. Ik heb deze site in php met hulp van een kennis gebouwd en nu onderhoud ik 'm op een naar mijn mening nogal omslachtige manier. Mijn man, die berggids is en veel onderweg is, wil graag een blog bijhouden en de situatie op dit moment is dat hij mij foto's en een tekstje mailt, dat ik dan weer in Dreamweaver op de site zet. Maar ik krijg er langzaamaan een beetje genoeg van en zou graag willen dat hij dat zelf doet. Bovendien, op het moment dat ik niet achter mijn eigen computer zit, kan ik niks. Nu dacht ik de oplossing te hebben gevonden in het openen van een blog www.edwardbekker.blogspot.com en het zou leuk zijn op onze site http://www.edwardbekker.com/nl/index.php in een hoekje (of kolom) de meest recente posts op zijn blog te kunnen laten zien, met een link naar de volledige blog. Eigenlijk net zoals de filmpjes op Youtube. Is dit überhaupt mogelijk en zo ja, welke code kan ik daarvoor gebruiken? En is blogger eigenlijk wel de juiste aanbieder of kan ik beter overstappen naar bijvoorbeeld Worldpress? Wie kan mij helpen? O ja, mijn man is niet heel handig in dat soort dingen. Wij werken met Mac en hij heeft ook een iphone. Groeten,
Ilse

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan