Blog posts linken naar mijn blog

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelbroumels

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2009
Hoi Allemaal,

Ik ben momenteel een blog aan het maken, waar ik blogs van andere sites op wil verzamelen. Ik wil hiervoor een applicatie gebruiken waarbij ik andere blogs direct naar mijn blog wil laten doorlinken. Plaatst een andere website een nieuwe blog, dan moet hij automatisch op mijn blog verschijnen. (Zou helemaal mooi zijn als het zo kan dat niet alle nieuwe posts van een andere blogger op mijn site verschijnen, maar ik aan kan geven welke wel of niet geplaatst worden. Scheelt later verwijderen.)

Weet iemand of hier een software applicatie voor is? Of een andere manier om dit te verwerken in een (Wordpress) blog?

Ik kan me haast niet voorstellen dat het er nog niet is namelijk, maar kan er niets over vinden!?

Alvast bedankt voor de hulp!!

Als jij zomaar berichten van iemand gaan overnemen, dan schend je het copyright.
Wat je wel zou kunnen doen is alleen de titels van bepaalde blogs overnemen, dat mag dan weer wel.

Als jij zomaar berichten van iemand gaan overnemen, dan schend je het copyright.
Wat je wel zou kunnen doen is alleen de titels van bepaalde blogs overnemen, dat mag dan weer wel.

Bedankt voor je reply, maar dat was mijn vraag niet. Ten eerste heb ik formeel toestemming van deze schrijvers. Daarnaast zou je het nog mogen plaatsen als je maar naar hun bron refereert (of deze schrijvers als bron weergeeft).

Maar m.b.t. het topic, is er iemand die me kan zeggen of dit mogelijk is? Ik ben dus niet van plan teksten te pikken, maar wil graag weten hoe ik deze automatisch door kan linken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan