Blog volgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mythodea

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2013
Hoi,

Ik heb zojuist een melding van iemand gekregen dat diegene mijn blog van blogger niet kan volgen.
Weet iemand hoe dit kan? Of hoe ik die optie toe kan voegen?
Gaarne in heel eenvoudige taal, want ik snap geen jota van computers.

Ik had al eens ergens gelezen over de rss feed.... Nou, geen idee wat dat is, dus dan weet je het wel.

Ik zou het wel leuk vinden als ik mijn blog kon laten volgen. Daar heb ik hem per slot van rekening voor.:D

Oke, probeer ietsje meer info te geven, dan heb je kans op meer succes onder deze prachtige helpers.

Er zijn vele blogs zoals blogs in wordpress en blogs van google en zo zijn er tientallen.

Hier een voorzetje over google blog bijvoorbeeld. Klikje

Meld je gerust terug he succes.

Hahaha ik vind het woord jota wel leuk. Haal er iemand bij die er een beetje kaas van heeft gegeten. :)

Laatst bewerkt:
Nou, Ik heb zojuist een kilo kaas opgegeten, want ik heb het inmiddels al zelf uitgevogeld.:thumb:
Nou gaan we het krijgen, ik die zelf iets uitvind op computergebied mag in de krant.
Ik kreeg een idee om eens op te zoeken waar diegenen het over had die mijn blog wilde volgen.
Ik ben naar Bloglovin gegaan, me daar aangemeld en had het in een kwartiertje tijd al in de gaten hoe het moest.
Dus alles is goed gekomen.
Wel mijn hartelijke dank voor je reactie:thumb::D

Hahaha. Leuke reactie. Graag gedaan natuurlijk en je spaart weer een blokje kaas uit. :p Jij ook bedankt en succes verder. Groeten Manamana.

Even afkijken tot het eind he, dan weet je wat en wie een Manamana is. Klikje

Meer dan 44.000.000 mensen kennen mij. :p

Laatst bewerkt:
:d:d:d:d:thumb: Maar ben je nou diegene die dat constant zingt?? Of ben je éénvan die sjaggerijnige oude knarren??? haaaahahaha.
animal-panda-bears-ucumari-funny_4749474649015646.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan