• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

blok gegevens in een keer verplaatsen naar een ander werkblad

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blommo

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Hallo Allen,

Heeft iemand een idee hoe ik meerdere gegevens in een keer kan verplaatsen in een ander werkblad?
Ik heb een werkblad met basis gegevens.
In het werkblad art. overzicht wil ik een omschrijving van mijn product geven gevolgd door een afgekorte code "soort van werkvolgorde"
In werkblad 1 zou ik op basis van de afgekorte codes een volledige omschrijving van bewerkingen willen laten plaatsvinden

Weet iemand of dit mogelijk is

Alvast bedankt,

Groet Blommo

Bijlagen

Je vraag is al 17x bekeken en je bestand al 7x geopend. Het lijkt me dat je je uitleg toch iets beter zal moeten brengen. Het ligt misschien aan mij ,maar wat wil je eigenlijk zien op werkblad1. Maak eens een voorbeeld aan de hand van 1 artikel, ook werkblad1 ingevuld zodat we een idee krijgen wat er moet komen

aanpassing blok gegevens in een keer verplaatsen

Hoi Warme Bakkertje,

Wat is de opzet van mijn bestand!
Werkblad basis gegevens:
In dit werkblad komen alle machines die ik tot mijn beschikking heb te staan
"verkorte code" is om ze op te roepen?
Art. overzicht:
Hier wil ik aan de voorzijde mijn basis gegevens kwijt:
Soort materiaal
gewicht
prijs etc.
Tevens wil ik als het ware de werkvolgorde al bepalen dmv in vullen van de verkorte codes

Als hier mijn gegevens bekend zijn zou ik de computer het werk willen laten uitvoeren om mijn werkblad voor mij op te bouwen. zie werkblad 1

zie nieuw voorbeeld test art. overzicht v02

Hopelijk geeft dit iets meer duidelijkheid

Groet Blommo

Bijlagen

Eerste opzetje. Test het eens uit en heb je vragen horen we het wel

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan