Luitjes, ik zit met het volgende probleem.
In Office Outlook (2010) lees ik via wifi mijn verschillende emailaccounts in:
1) hotmail (MAPI)
2) eigen mailadres via eigen server (IMAP/SMTP)
3) zakelijk (IMAP/SMTP)
4) zakelijk (Exchange)
Nu wil het zo dat ik vanaf
1) hotmail: naar alle andere kan mailen en ontvangen
4) zakelijk exchange: naar alle andere kan mailen en ontvangen
3) zakelijk (imap): naar alle kan mailen, maar alleen van 1&4 ontvangen
2) eigen server: kan mailen naar 1&4, kan ontvangen van allen. Verzonden mail aan 3 wordt wel verzonden ( staat ook in verzonden items en bij de eigenschappen vh bericht staat ie ook gewoon met verzendgegevens…) maar het komt dus niet aan…..
Het vreemde is dat wanneer ik vanaf mijn mobiele telefoon vanaf account 2 mail (via3G/H) dan komt het wel aan bij account 3.
Ik heb het email adres van 2 al toegevoegd aan veilige afzenders maar ook dat helpt niet. Naar alle andere accounts en ook naar derden kan ik wel verzenden en komt ook aan, dus de uitgaande server werkt wel. Ergens zit er dus een soort blokkade oid bij de ontvangst in acc 3 tov acc 2, maar ik kan in acc 3 wel ook van andere mensen ontvangen, dus de inkomende server is wel goed.
Hetzelfde probleem doet zich trouwens voor in Windows Live Mail…..
Wie o wie??
In Office Outlook (2010) lees ik via wifi mijn verschillende emailaccounts in:
1) hotmail (MAPI)
2) eigen mailadres via eigen server (IMAP/SMTP)
3) zakelijk (IMAP/SMTP)
4) zakelijk (Exchange)
Nu wil het zo dat ik vanaf
1) hotmail: naar alle andere kan mailen en ontvangen
4) zakelijk exchange: naar alle andere kan mailen en ontvangen
3) zakelijk (imap): naar alle kan mailen, maar alleen van 1&4 ontvangen
2) eigen server: kan mailen naar 1&4, kan ontvangen van allen. Verzonden mail aan 3 wordt wel verzonden ( staat ook in verzonden items en bij de eigenschappen vh bericht staat ie ook gewoon met verzendgegevens…) maar het komt dus niet aan…..
Het vreemde is dat wanneer ik vanaf mijn mobiele telefoon vanaf account 2 mail (via3G/H) dan komt het wel aan bij account 3.
Ik heb het email adres van 2 al toegevoegd aan veilige afzenders maar ook dat helpt niet. Naar alle andere accounts en ook naar derden kan ik wel verzenden en komt ook aan, dus de uitgaande server werkt wel. Ergens zit er dus een soort blokkade oid bij de ontvangst in acc 3 tov acc 2, maar ik kan in acc 3 wel ook van andere mensen ontvangen, dus de inkomende server is wel goed.
Hetzelfde probleem doet zich trouwens voor in Windows Live Mail…..
Wie o wie??