blokkeren OE

Status
Niet open voor verdere reacties.

hansrijk

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Hallo,
Als ik in OE bijvoorbeeld een link van een toegegestuurde bericht wil openen dan blijft de cursor als handje in beeld maar er gebeurt verder niets. Bericht wordt niet geopend dus.
Oplossing is misschien simpel maar ik weet het niet. Wie wel?
Groet
Hans

Staat er een vinkje bij "Controleren of IE de standaard browser" is? Zo nee, AANvinken.
(In IE-->Extra-->Internet-opties-->tabbladProgramma's onderaan)

Of bedoel je dat je de bijlage niet kunt openen?

Dan in OE-->Opties-->tabblad Beveiligen vinkje weghalen bij "Openen of opslaan van bijlagen die mogelijk een virus bevatten niet toestaan".

Laatst bewerkt:
OE blokkeren

Nannette,

Bij opties staan goed. Maar bijvoorbeeld de aan mij gestuurde mail dat jij een oplossong had, kan ik niet normaal openen. De link tot dit bericht kan ik aanklikken maar er gebeurt alleen dat de boel blokkeert. Na een minuut of wat is dit over en kan ik dmv snelkoppeling kopieeren het bericht lezen. Hoewel dit alleen goed gaat met MSN explorer en niet met IE. Dus zit geloof ik iets niet goed.
Groet
Hans

Vreemd, dit klinkt toch echt alsof IE niet als je standaardbrowser is ingesteld . . .
Ik wil niet drammen hoor, maar kijk dat nog een keertje na aub.

Als dat vinkje er echt wél staat, is er misschien iets anders mis met IE, maar dan zou je ook andere problemen moeten hebben bij het surfen / e-mailen.

Heb je andere problemen, meld deze dan hier. Mogelijk moeten we dan gaan zoeken in de richting van spyware en/of een corrupt IE of zo.

Nannette,

IE staat gewoon aangevinkt als standaard browser. En op spyware- en ad ware heb ik ook gescand. Ook mijn vermoeden is dat IE corrupt is want de laatste tijd staat een pagina ineens vast of krijg ik een blanco beeld. Dan moet ik met cltr+alt+del de boel weer aan de gang krijgen. Daarom gebruik ik steeds vaker MSN explorer, deze werkt wel naar behoren. Heb jij nog andere ideeen of suggesties?
Groet
Hans

Welk OS gebruik je ? XP ?
Indien ja heb dan ook SP1 geinstalleerd (natuurlijk ?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan