• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

doe-dit-dan

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2001
Hoi,Ik heb een blad gemaakt met een zoekfunctie betreffende mijn diensten
in A2 vul je dienstnr.in(enter) en dan laat kolom B tot F en de cellen 2 tot 4 laten mijn dienst zien

nu wil ik die blokeren,want als ik daar iets veranderdt.
Geeft het een nul,en moet ik de ongedaan functie gebruiken,dit alles ivm publiceren op mijn page
hoe moet ik dit doen
Ps.ben al bezig geweest met de optie beveiliging enzo
maar ik zie het niet Tia

Hoi,

Selecteer het gehele werkblad en kies celeigenschappen.
Tabblad bescherming vinkje weghalen bij geblokkeerd.

Vervolgens de cellen selecteren welke niet gewijzigd mogen worden. Celeigenschappen/tabje bescherming/vinkje plaatsen bij geblokkeerd.

Vervolgens om te beschermen.
Menu Extra/Beveiliging/blad beveiligen/wel of geen wachtwoord en extra opties/Ok.

Succes! :thumb:

Geplaatst door joost verdaasdo
Hoi,

Selecteer het gehele werkblad en kies celeigenschappen.
Tabblad bescherming vinkje weghalen bij geblokkeerd.

Vervolgens de cellen selecteren welke niet gewijzigd mogen worden. Celeigenschappen/tabje bescherming/vinkje plaatsen bij geblokkeerd.

Menu Extra/Beveiliging/blad beveiligen/wel of geen wachtwoord en extra opties/Ok.

Succes! :thumb:

Of als het maar een paar cellen zijn waar verandert mag worden.
Selecteer dan de cellen waar veranderring mag plaats vinden > rechtermuisknop > celeigenschappen > tabblad beveiliging
Haal daar het vinkje weg bij geblokkeerd.

Hoi,

Ja idd dat is de omgekeerde werkmethode....het is maar net wat je meer hebt..cellen welke beveiligd moeten worden of cellen waar je in moet werken.

See Yah! :thumb:

tnx

dat was het,bedankt
oja, moest ook nog het vinkje weghalen bij vergrendelde cellen,anders had het nog geen zin

Tnx:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan