blokkering van bitcomet

• Onderwerp starter Onderwerp starter alex1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

alex1

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2006
Beste vrienden
Ik zit op het netwerk van een universiteit, die hebben een eigen provider die wij dus moeten gebruiken op ons studentenkot. Die mannen blokkeren om de ene of andere reden alle downloadprogramma's, waarschijnlijk omdat hun systeem anders vertraagd wordt. Nu ik zou toch graag downloaden met bitcomet, wat kan ik hieraan doen?
Alvast bedankt

Dat doen ze niet om vertraging te voorkomen, universiteitsnetwerken zijn streng beveiligd. Er bestaat een Internet-II, waar uitsluitend universiteiten en (bepaalde) overheidsinstellingen gebruik van kunnen maken. Dus: inloggen op een andere provider.

Hallo
Dank voor je snelle antword.
Maar hoe moet ik dat precies doen?
Ik heb wel een internetverbinding thuis, moet ik dan gewoon op de site van de adslverbinding van thuis inloggen?
Als dat zo is zou u mij dan kunnen zeggen hoe ik op die site moet komen aangezien ik toch als ik wil inloggen op die site dat ik eerst verbinding moet hebben met de provider van de universiteit. Hoe moet dat precies?
Sorry maar ik ben eigenlijk een beettje een internetleek.
Alvast bedankt.

Dat gaat niet. Met een andere provider bedoelde ik ook: neem zelf een abonnement bij een Internet-provider. Maar dan moet je dat dus zelf betalen. Misschien met een paar medebewoners samen? Op deze site kun je op je postcode laten zoeken welke adsl-abonnementen op jullie adres beschikbaar zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan