Bloobs

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiltin

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
337
Ik had een spelletje Bloobs op mijn computer. Dat heeft het heel lang prima gedaan en ineens was het niet meer op te starten : Unexpected Error.
Ik heb alles al geprobeerd : Opnieuw downloaden en installeren. Tussendoor afsluiten. In andere mappen geplaatst. Corrupte bestanden gecontroleerd en missende bestanden teruggezet met "controle systeembestanden"
Maar wat ik ook doe, ik blijf deze melding houden en het werkt niet. Wie weet raad en kent dit probleem??
 
Dat heb ik al gedaan. Van meerdere sites heb ik het al geprobeerd, maar nope!!
 
Hallo,

Misschien kan je het spelletje bloobs niet meer spelen omdat het waarschijnlijk een demo-versie is en de tijd is verlopen.
Ik heb het spel ook gedownload en volgens mij kan je het 30 dagen spelen (?) alvorens te registreren.
Downloaden lukte bij mij pas nadat ik windowsupdate had gedaan.
Het is een grappig spelletje maar ik vind het irritant dat je steeds afgebroken wordt met de mededeling dat je kan registreren.

Groetjes Tonia
 
Nee, ook de demo kun je onbeperkt spelen. Ik had het al meer dan een jaar op de computer. Het verschil met de geregistreerde versie is dat je maar een niveau kunt spelen. En de vraag om te registreren krijg ik alleen maar bij het opatarten en afsluiten. Nooit tijdens het spel. Inmiddels is het me gelukt. Vraag niet hoe, dat weet ik niet, maar hij doet het. Bedankt voor het meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan