Bloodhound.exe

Status
Niet open voor verdere reacties.

Giantbob

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2005
Heeyz, ben hier nieuw maar heb een vraag.

Mijn opa heeft het virus Bloodhound.exe in zijn computer zitten. Ik heb Mcafee d'r over heen gegooid en daarna liep de computer weer goed en waren er en paar virussen uit maar nu is ie weer trug.

Norton die loopt vast als ik die aanzet.

Wat moet ik doen om dit virus eruit te krijgen??

Alvast bedankt.

Giantbob

Ik denk dat dat te maken heeft met het feit dat de PC herstelpunten aanmaakt voor het geval je systeem herstel wilt gebruiken.
Dus die bloodhound wordt wel verwijdert, maar eigenlijk weer niet.
Dus wat je zou moeten dioen, is systeemherstel voor het station waar bloodhound.exe opstaat uitzetten, rebooten, bloodhound.exe verwijderen, rebooten, systeemherstel weer aan.

Hartelijk welkom bij helpmij.nl:thumb:

Ok,

Heb ik nog 1 vraagje.

Hoe moet ik rebooten? :o

Alvast hartelijk bedankt voor je hulp

Giantbob :thumb:

Geplaatst door Giantbob
Ok,

Heb ik nog 1 vraagje.

Hoe moet ik rebooten? :o

Alvast hartelijk bedankt voor je hulp

Giantbob :thumb:

Is een deftige titel voor opnieuw opstarten eigenlijk.

Ok,

Dankje wel weet ik dat ook weer.

Ik ga zo naar me opa toe en ga het proberen.

Groetjes Giantbob

Het is niet gelukt omdat de computer te veel fouten aangaf en iedere keer opnieuw moest worden opgestart omdat ie vast liep iedere keer.
Het virus zit trouwens in het bestand wininet.dll, kan ik dit dan gewoon verwijderen als die systeem herstel uit staat?

Kan ik niet gewoon systeemherstel doen.

Zo niet dan gooi ik de computer wel helemaal leeg en gooi ik alles er opnieuw op.

Vriendelijk bedankt,

Giantbob

Doe even wat Joren voorstelde.
Neemt wat tijd in beslag, maar dan hoef je niet alles opnieuw te doen.

Systeem herstel is niet slim, want bloodhound staat er nog steeds op. Vandaar mijn advies.

Maar ik bedrijp dus dat wanneer de PC aanstaan, je niet systeemherstel uit kunt zetten, McAffee laten draaien, afsluiten, opstarten, McAffee laten draaien en systeem herstel weer aan?

Overigens is die .dll file er een die je niet zomaar kunt verwijderen. Het is wel bekend dat bloodhound daarin gaat zitten, maar die .dll heb je nodig om het internet op te kunnen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan