Bloodhound.Exploit.6

Status
Niet open voor verdere reacties.

lazzaro

Gebruiker
Lid geworden
25 apr 2002
Hoi
tijdens het internetten ,kreeg ik een virus waarschuwings Bloodhound.Exploit.6 , in het logboek weergaven van Norton , staat dat Bloodhound.ex toegang geweigerd is , herstellen is mislukt, Norton geeft aan dat de Bron is te vinden in
: Temporary Internet Files\Content.IE5\HOG7XXW1\1[1].htm
Ik heb al een volledige systeem check gedaan met norton , maar die geef geen melding meer van die virus , ook een online scan gedaan met Tiscali ,als ik nu de map Temporary Internet Files ga legen , ben ik dan eigelijk van die Bloodhound.Exploit.6 af ?

Thanks voor de snellen antwoorden:D

ik heb Temporary Internet Files werwijderd.
buffy , die link die je gaf ,om die patch te installeren, heb ik ff een vraag , is die patch een update ?
ik gebruik Microsoft Outlook Express 6 SP1 ,
is nu de bedoeling dat ik de update van Microsoft Outlook Express 6 SP1 download , wandt dat is ,dacht ik zo , het enigen wat ik daar kan downloaden ?

Dat is de bedoeling. Hiermee dicht je een veiligheidslek in Outlook Express. Als het goed is zou je deze update ook moeten vinden via de normale Windows Update.

Ok dan ,enhuuu hoe kan ik het beste checkuu of ik van die Bloodhound af ben , gewoon online virus scannen, adeware ,norton , of is er nog iets anders waarmee je grondig kan zoeken naar virussen ?

Ik heb ff de Installatiegeschiedenis van windowns update nagekeken , en zag dat ik die update voor KB837009: Cumulatieve beveiligingsupdate voor Outlook Express 6 Service Pack 1 al op me pc had , dus die beveiligings patch van buffy , had ik dus al op donderdag 15 april 2004 op me pc , dus dan is het toch vreemd dat ik toch die melding van Bloodhound.Exploit.6 kreeg van norton ? ik heb toch nog maar die patch , die ik kreeg van jou buffy , toch nog geinstalleerd op me pc voor de zekerheid , maarhuu ,blijft het toch vreemd vinden .:confused:

help!! keyhunter melding !!

Nu een dag na de waarschuwings melding van Norton, van Bloodhound.Exploit.6 , heb ik een online scan met http://www.housecall.nl gedaan , , ook met norton een volledige systeem ceck gedaan , ook adeware gedraaid , en van alle 3 geen melding van virussen, maar nu heb ik ook het progammatje Keyhunter gedraaid, en die geeft de melding

Report of the 12 June 2004 14:25:29

WARNING ! Suspected activity is detected !
C:\Documents and Settings\Dirk\ntuser.dat.LOG

WARNING ! Suspected activity is detected !
C:\WINDOWS\System32\CONFIG\SOFTWARE.LOG

--------------------------------------------------
wat moet ik doen ??

ik heb onder tussen geprobeerd om die
ntuser.dat.LOG en software.log bestanden te verwijderen , maar krijg gelijk de melding , dat die bestanden niet verwijderd kunnen worden ,omdat ze in gebruik zijn ,
dus volgens keyhunter is er iemand die elke toetsaanslag die ik maak , gezien kan worden door een ander !!!!!

volgens mij is het een TrojanSpy.Win32.KeyHunter,
en vindt het dus gek dat hij niet door norton ,adeware,http://www.housecall.nl
ontdekt wordt....
dus hoe krijg ik hem van me pc af ???

Geplaatst door lazzaro
maar nu heb ik ook het progammatje Keyhunter gedraaid

Geplaatst door lazzaro
ik heb onder tussen geprobeerd om die
ntuser.dat.LOG en software.log bestanden te verwijderen , maar krijg gelijk de melding , dat die bestanden niet verwijderd kunnen worden ,omdat ze in gebruik zijn ,
dus volgens keyhunter is er iemand die elke toetsaanslag die ik maak , gezien kan worden door een ander !!!!!

Ik begrijp niet waar je nu mee bezig bent. Ik dacht dat dat Keyhunter zélf een keylogger was! Waar heb je dat programma vandaan gehaald en waarom heb je het in hemelsnaam geïnstalleerd?

Plaats een HijackThis-log in het daarvoor bestemde topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=164949. Mocht er nog een trojan of keylogger op je systeem actief zijn, dan zien de HijackThis-experts dat wel. Daar plaatsen dus, het log; lees de instructies in het eerste bericht aldaar goed door.

Tja, als je de verkeerde namen geeft maak je het ons wel moeilijk.:confused: Dat programma heet dus "Keylogger Hunter", dat is iets anders dan "Keyhunter" waar je het tot dusver over had. Dat laatste wil je echt niet op je pc hebben.

Plaats nu dat HijackThis-log maar, zie mijn vorige bericht. Dan komt eventuele narigheid wel aan het licht.

Ik zie op het eerste gezicht geen virussen, trojans of keyloggers in je HijackThis-log.

hoi Buffy , dan is het het vreemd eigelijk , wandt , ik kreeg net 5 minuten geleden weer die waarschuwings melding Bloodhound.Exploit.6 van Norton ,kan niet verwijderd worden ..........

Geplaatst door lazzaro
hoi Buffy , dan is het het vreemd eigelijk , wandt , ik kreeg net 5 minuten geleden weer die waarschuwings melding Bloodhound.Exploit.6 van Norton ,kan niet verwijderd worden ..........

In ieder geval niet helemaal op mijn oordeel afgaan hoor, Pieter en Olav weten veel meer van die logs dan ik. Er zitten nog wel wat dingetjes in die gefixed moeten worden denk ik, maar dat hoor je wel van Pieter of Olav in het andere topic.

Weet je zeker dat je alle essentiële updates en service packs (zowel voor Windows als voor IE en OE) hebt? Zo ja, dan weet ik het ook niet meer. Overigens hoeven Bloodhound-meldingen niet te betekenen dat je daadwerkelijk een virus hebt (deze meldingen komen namelijk van de heuristische scan van Norton).

Yep ik dacht dat ik alle update's had, windowns zeg dat er op dit moment geen essentiële updates beschikbaar zijn ....

je bedoeld dus om die virus Bloodhound.ex op te sturen naar norton , ik had net die map temp geleegd waar norton naar toe verweest waar die Bloodhound.ex moest zitten , dus dan maar weer wachten tot ik weer die melding krijg ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan