Blu-ray rare kleuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

timvanloo

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2013
Mijn blu-ray heeft allemaal rare kleuren op het scherm als ik het afspeel.
6e11bbaeda7d0a60af5367b948e72302.jpg

Kan iemand mij hierbij helpen?

En hoe te helpen zonder opgave van de hardware, software en waar je op afspeelt en ziet?
Ben afgekeurd voor herderziende.

Het spijt me maar er zit een bijlage bij waarop je kan zien wat er mis is. Graphics card is een Ati radeon HD 6800
op een Philips 226VL. Ik zou niet weten waarom ik mijn OS moet opgeven maar goed. W7 64b.
Je zou ook iets vriendelijker kunnen reageren.

Laatst bewerkt:
Beste Tim, van harte welkom op Helpmij.nl
Wat betreft de informatie in oorspronkelijke vraag. Deze was inderdaad te summier. Om goed geholpen te kunnen worden zijn specificaties noodzakelijk zoals je uit het laatste antwoord kunt opmaken. In dit geval nodig om je te kunnen voorzien van de juiste codecs.

Wel vind ik dat de toon wat minder kan. Er kan beleefd om extra informatie gevraag worden. Helaas is niet iedereen bekend met werkwijzes op de diverse fora.
Met jullie goedkeuren laten we het hierbij

Bedankt voor jullie bijdrage.

Ik heb de codecs geinstalleerd maar het verhielp mijn probleem niet.
Hebben jullie nog een idee wat er nu nog mis kan zijn?

Het zijn MKV bestanden.

Laatst bewerkt:
Probeer eens een andere speler.
Probeer VLC

[Ik krijg het idee dat je nu een of andere verouderde Divx player gebruikt.]

Tijs.

Andere/nieuwere videokaart driver?

Tijs.

Het is een free anime, dus geen zorgen over piraterij.
Ik wil gewoon graag weten hoezo mijn beeld zo raar doet.

Hoi timvanloo,

Nee hoor heb helemaal geen zorgen over piraterij.:)
Lange Pier bedoeld volgens mij daarmee dan ook dat als je een Blu-Ray disk uit Amerika (regio code A/1) of uit China (regio code C/3) heb je die niet kan afspelen op een Blu-Ray speler uit Europa (regio code B/2).
Wat eigenlijk gewoon weer een verkoop truuk is van de bedrijven.

Waarom het handig kan zijn om het OS erbij te zetten, nou ja meschien heb je wel LUnix.

Het gaat dus om, Maji de Watashi ni Koi Shinasai!! (Fall in Love with Me for Real!!).
Een MKV bestand waarvan de source een Blu-ray is.
Wat me opvalt zijn de ondertitels waarvoor DirectVobSub wordt gestart wat een DirectShow filter is en wat meschien wel eens probleem kan zijn met de players die niet met DirectShow filters werken.
Ik begrijp dat je CCCP 2010-10-10 erop heb gezet en zou die net als alle andere codec packs verwijderen en dat controleren met insurgent en daarna de DirectX of die helemaal is bijgewerkt en dat de laatste CCCP erop.
p.s Vergeet niet om tussendoor iedere keer je pc op te starten voor een goede werking.
Daar zit MPC-HC lite bij en die speelt hem ook goed af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan