Blu-Ray

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vermin

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
We hebben een Full-HD Laptop met HD-DVD speler en we willen een Blu-Ray speler erbij. Ik heb wat goedkope gezien maar die hebben SATA aansluiting.

De laptop kan USB 2.0 en 4-pin FireWire S400.

Iemand een oplossing?

een Externe BluRay Speler kopen ?
Die kan gewoon op USB

een Externe BluRay Speler kopen ?
Die kan gewoon op USB

Ik had een keer begrepen dat USB te sloom zou zijn. Het kan natuurlijk best zo zijn dat degene die dat zei ernaast zat. Maar als dat idd op USB kan is dat natuurlijk erg fijn.

EDIT: op die site die wufu gaf staat idd dat USB2 kan. En ook FireWire. Mijn vader heb allebei. Alleen is dat gevalletje wel duurder dan een PlayStation 3. Wij hebben er liever een goedkopere.

PS: wufu, gaan Linux en Halo wel samen?

Nog een EDIT: De goedkope Blu-Ray apparaten zijn alleen maar met SATA. Is daar geen oplossing voor?

Laatst bewerkt:
PS: wufu, gaan Linux en Halo wel samen?

Nee Linux en Halo gaan niet samen:D maar Het is eigenlijk een Tux en niet een linux pinguin het zou wel ironisch zijn Linux en Halo:p

Nee Linux en Halo gaan niet samen:D maar Het is eigenlijk een Tux en niet een linux pinguin het zou wel ironisch zijn Linux en Halo:p
Ja, ik weet hoe die heet. Maar ik vond Tux zijn helmpje veel lijken op die van de Master Chief

Ja, ik weet hoe die heet. Maar ik vond Tux zijn helmpje veel lijken op die van de Master Chief

Sorry dat ik zo onduidelijk ben hoor:p maar het is een tux in een Mjolnir pak oftwel een MasterChief Pak.

Ha ik wist het.
Maar nu terug op het onderwerp. Zo'n FireWire/USB Blu-Ray speler/brander is wel erg duur. Er zijn wel wat goedkoperen, maar die zijn SATA. Is er een mogelijkheid om die op de laptop aan te sluiten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan