blue-ray

Status
Niet open voor verdere reacties.

F i r o z

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2008
hallo lieve mensjes :)

binnenkort ga ik een laptop kope, nu is mijn vraag,
1) is het goed om nu al een blue-ray reader er bij te kope?

2) kan ik het Optisch opslagstation ( normaal dvd) later laten veranderen in een blue-ray station?

als ik dit later nog kan laten veranderen, zou ik het nu nog ni kope :p

alvast bedankt

Het is niet verstandig om nu een blu-ray te kopen omdat het ten eerste heel erg duur is en ten tweede heb je ook een blu-ray dvdspeler nodig, die eigenlijk nog bijna niemand heeft op een enkeling na dan. Mocht je er thuis wel 1 hebben, dan kan je alleen de dvd's die je gebrand heb op je eigen bluray speler bekijken, omdat er weinig anderen zijn die er ook 1 hebben.

De bluray dvd spelers worden goedkoper en straks zitten ze er zonder heel erg vele meerprijs alvast in de computersystemen. Als je nu kijkt betaal je je er nog scheel aan.

Hoop dat je dit een beetje snapt en dat het eigenlijk beter is om het later te overwegen als de prijzen naar beneden zijn gefluctueerd.

mvg.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het niet gedaan. Kostte me te veel en alle films worden nog op DVD uitgebracht en dat duurt nog wel even.
Blu-Ray is wel interessant als je films op HD-kwaliteit wilt bekijken, DVD is daar niet groot genoeg voor.

Later inbouwen kan soms maar niet altijd.

Dat wist ik niet. Maar wel over die speler. En dag Blu-ray schijven 5 x zoveel ruimte heeft en meer kost. 5x Betere kwaliteit ook...

Zet je vraag hieronder dan even op opgelost, zo help je ook andere forumgebruikers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan