Blue screen: bad_pool_header

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rick_Klein

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2004
Ik heb sinds kort weer last van een blue screen foutmelding. (is trouwens pas 2 keer voorbij gekomen) De eerste keer kwam het tijdens het afsluiten. De tweede keer vlak na het opstarten.
Het scherm zegt zoals gewoonlijk dat de geheugendump is gestart en voltooid. Er staat een heel verhaal bij en er staat ook iets met bad_pool_header. De volgende keer (hopen dat dat nooit meer voorkomt) zal ik er een foto van proberen te maken.

Iemand enig idee wat dit kan betekenen?

Systeem:
Windows xp home sp2
amd athlon 2800+ 2.1ghz
512mb ram
nvidia geforce fx5200 128mb

Het systeem is ongeveer 1.5 jaar oud.
Ik heb sp2 al een tijd geinstaleerd (paar maanden) dus ik denk dat het daar niet aan kan liggen.

Hm, zoals ik het zie heeft het te maken met veranderingen die je recentelijk gedaan hebt op je computer.
Microsoft zegt:
This is, perhaps, the most obscure error message. In most cases, if you receive this error, it's related to the most recent change you've made on your system. Try undoing the change to get rid of the error.
Kijk dus even of je niet iets veranderd hebt de laatste tijd.
Nieuwe hardware, nieuwe drivers, nieuwe randapparatuur...

Geplaatst door Admin_Frisian
Hm, zoals ik het zie heeft het te maken met veranderingen die je recentelijk gedaan hebt op je computer.
Microsoft zegt:

Kijk dus even of je niet iets veranderd hebt de laatste tijd.
Nieuwe hardware, nieuwe drivers, nieuwe randapparatuur...

Geen nieuwe drivers, hardware of wat dan ook. Wel weer helemaal virusvrij en spyware vrij. Ik heb wel iets in het register veranderd wegens het trage afsluiten.
Zie deze topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?postid=1348149#post1348149

maar volgens mij is de fout al eens daarvoor gekomen (weet het bijna zeker) En verder geen aanpassingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan