Blue-Screen door Norman

Status
Niet open voor verdere reacties.

martijn999

Gebruiker
Lid geworden
25 aug 2010
Paar dagen geleden heb ik de firewall van norman antivirus geupdate en sindsdien krijg ik als ik mijn pc aanzet na ongeveer 20 sec een blue-screen....

heb alles geprobeerd, heb ook al het subforum hardware-overige mijn probleem gepost maar kom er niet uit. Sytsteemherstel is dus de enige optie is, ik vroeg me af of er een manier is om systeemherstel te doen zonder dat ik mijn bestanden (veel muziek en werkstukken voor school) kwijtraak.

hopelijk kunnen jullie hiermee helpen...

M.v.g,
Martijn

mijn pc krijgt binnen 20 sec de blue-screen dat is dus onmogelijk en ik weet niet 100% zeker of norman de oorzaak is.

Druk tijdens het opstarten eens op f8 tot je kan kiezen hoe je windows wilt opstarten
kies voor veilige modus, log in en verwijder norman

succes!

misschien je hdd in een andere pc stoppen en dan je gegevens overzetten?

Als je systeemherstel uitvoert raak je in de regel geen documenten kwijt.
Maak anders eerst even van je "nieuwe" documenten een backup en voer daarna Systeemherstel uit.

Tardis

Een systeemherstel hersteld een beschadigd register bestand, en het systeem.
Opgeslagen gegevens worden niet gewijzigd en niet verwijderd.

Maar systeemherstel is in princiepe niet nodig.
In veilige modus Norman verwijderen ( zoals Ozfaw al aangeeft) is een prima optie.

oke ik ga dat even doen dan...

ps: ik heb norman betaald t/m 2012 kan ik dat gewoon weer opnieuw downloaden dan?

mhh helaas ik kan norman niet verwijderen... een pop up zegt: Kan geen toegang krijgen tot windows installer-service. Dit kan komen omdat windows installer verkeerd is geinstalleerd.....

any other options? :D

haha
uhm... toen ik dat een jaar geleden deed was ik al mijn bestanden kwijt.... ik deed dat toen om een keylogger te verwijderen...

als een van jullie kan beschrijven hoe ik het beste systeemherstel kan doen...

Start je pc op in veilige modus -> Start -> Uitvoeren -> Msconfig
zet daar bij de tab "Opstarten" alles van norman uit
Zet vervolgens bij de tab "Services" de services van norman uit.
als je alles daar uit zou zetten hoort norman niet optestarten en krijg je misschien ook geen blue screen

GL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan