Blue screen na inpluggen van dongel

Status
Niet open voor verdere reacties.

Floes3

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2010
Berichten
132
vandaag een Wifi adapter van Sitecom aangeschaft,

USB3.0
AC1200
compatible with W xp, 7, 8 and Mac OS 10.X

Ik wilde deze gaan gebruiken op een desktop met daarop Windows 8.1
maar zodra ik hem inplug geeft hij mij gelijk een bluescreen...

de error code van de bluescreen is: bugcode_ndis_driver
heb hem zelf nog niet opgezocht op google omdat ik nu moet gaan werken.

Edit: ik heb de bijgeleverde Drivers op cd geinstalleerd voordat ik de dongel inplugde.

iemand last van gehad? of iemand die mij hiermee kan helpen?

zou heel erg fijn zijn,

Sjoerd.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Sjoerd ik heb voor je gezocht. Dit is het enige zinnige. Klik Hoop dat je er wat mee kunt, stuurprogramma, netwerkkaart enz enz. succes.
 
Ik heb het zelf ook even op gezocht, maar kom er niet veel wijs uit..
het is heel typisch, als ik de dongel inpug krijgt de desktop een bluescreen en herstart hij weer en krijgt vervolgens weer een bluescreen. tot dat ik de dongel er uit haal.

verder vond ik een andere pagina die misschien van hulp kan zijn Klik maar ik weet niet welke parameter mijn error code heeft, want dat staat er niet meer bij tegenwoordig..
 
En de site sitecom, zelf zegt die er niets van of weet die een oplossing. Mhh 8.1. kennelijk nog niet geupdate. Knap vervelend. :rolleyes:

Gokje computer voor de gek houden :p. Probeer je computer eens uit te zetten. Dat ding er dan eerst in en dan opstarten. (zal wel niet) :(

Dan deze nog proberen. Deinstalleer de software / driver van de Sitecom adapter via configuratiescherm

Start de computer op met de Wi-Fi adapter aangesloten, belangrijk dus.

Installeer de software / driver dan opnieuw. Haal de Wi - Fi adapter los en plug hem weer in, en werkt de adapter nu wel.

Hier al geweest.

http://www.sitecomlearningcentre.com/nl

Ben eens benieuwd als bovenstaande niet lukt
 
Laatst bewerkt:
Computer voor de gek houden werkt niet.

Heb de driver software verwijderd, and guess What! Hij werkt zonder driver!!

Geen blue screen perfect internet!!

Dankje manamana! T is opgelost :D
 
Computer voor de gek houden werkt niet.

Heb de driver software verwijderd, and guess What! Hij werkt zonder driver!!

Geen blue screen perfect internet!!

Dankje manamana! T is opgelost :D

Dan heb jij dat ding zelf voor de gek gehouden. Hahaha. :p En graag gedaan. Hou ook wel van humor. Dat wordt hier te weinig gedaan.
 
Oke niet helemaal gefixed :/

Hij is verbonden, heeft het ook even gedaan. Maar nu blijft hij op limited staan.

Als ik naar netwerk connections ga en naar de adapters kijk staat er dat die van sitecome disabled is... Als ik hem enable gebeurd er niets..

T is ook altijd wat met die computers..
(Zegt een applicatie programmeur in opleiding :'D)
 
Sjoerd. Neem contact met hen op eens kijken of er een bolleboos is die van wanten weet. :D
 
Heb ze gebeld, ze zeiden dat ze vaker hadden gehoord dat computers spontaan blue screen van hun dongel kregen..
de oplossing die ze daar voor gaven was inderdaad de drivers verwijderen en het zonder drivers proberen.

daarna heb ik ze het volgende probleem over gelimiteerd internet uitgelegt en daar wisten ze geen antwoord op :(

nou zit ik al n tijdje op mn desktop en komt t probleem niet meer voor, hopen dat dit zo blijft en het een tijdelijke "storing" was!

in iedergeval bedankt voor je hulp :)

Groetels Sjoerd.
 
En graag gedaan en wellicht tot de volgende keer. Ben eens benieuwd of het goed blijft. Groeten Manamana.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan