blue screen na windows logo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan werk je tijdelijk met de goede module.... en dan nog steeds BSOD?

ja, wacht, de andere is niet klaar. de test gaat nog door

wat ik ook raar vind is dat ik nooit problemen heb gehad met vista met mijn geheugen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Misschien werd dat deel net niet aangesproken door Vista en nu wel.
Een van de 2 geeft die problemen?

ja, de test is nog steeds bezig en op 50 % van deze module. maar ik zie bij elke van de tien test heel veel fouten. bij beide modules

Laatst bewerkt:
Doe de test ook eens op de andere laptop... zou dus geen fouten mogen geven....
Maar ik vrees het ergste.....
Als je nieuwe koopt kijk goed naar de specs die erin mogen (compatibiliteit) bij tweakers price watch kun je mooi kijken naar prijs verschillen.
Soms kan er groter geheugen in dan er staat omdat die modules er simpel nog niet eerder waren.
Effe goed uitzoeken of een mail naar de winkel. Heb goede ervaringen met http://simmcity.nl/

Laatst bewerkt:
die heb ik momenteel niet tot mijn beschikking, ik zal eens vragen of die vriend morgen komt met zijn (zelfde) laptop.

Laatst bewerkt:
Het is pas mogelijk dat hij volgende week komt, dus dat word afwachten, of andere opties uitproberen.

probleem opgelost :). ik heb uitgevonden dat 1 RAM slot kapot was dus dat is de reden waarom de laptop ook nog sloom was met vista. ik kan nu windows 8 instaleren met de goeie slot. heel erg bedankt voor al jullie hulp!

Gelukkig dat het nu definitief duidelijk is.....
Bij meer of mindere vage klachten is dit eigenlijk een vd 1e zaken die je moet testen....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan