Blue Screen of Death bij opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

RuttenM

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2010
Berichten
8
Hallo,

Ik heb een vraag betreffende het BSOD. Ik zette gister mijn computer aan en ik kreeg de opties veilige modus, gewone opstartmodus etc. Vervolgens kreeg ik welke optie ik ook koos, een BSOD tevoorschijn welke na ongeveer een seconde weer verdwijnt. Vervolgens gaat hij weer opnieuw opstarten en begint het hele verhaal weer van voor af aan.
Onder aan staat de melding: STOP: 0x00000019 (0x00000020, 0xF8C6290C, 0xF8C62F3C, 0xF8C62A30)

Ik heb snel een foto moeten nemen van het scherm om te kunnen lezen wat er allemaal op stond, vandaar dat ik deze code kan geven. Maar ik kan hem dus zo niet meer opstarten. Iemand enig idee wat ik nu kan doen om deze foutmelding te kunnen herstellen. Het lukt overigens ook niet om tijdens het opstarten bij het zwarte scherm de F toetsen te gebruiken. Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Martijn
 
STOP: 0x00000019 (parameter, parameter, parameter, parameter) BAD_POOL_HEADER
Bron: Technet
Dit kan werkelijk vanalles zijn heb je pas nog wat geïnstalleerd een of ander spelletje o.i.d. iets aan de hardware veranderd?
Denk ff na wat je voor het BSOD nog allemaal hebt gedaan/veranderd.Er zijn legio oorzaken voor deze fout.
Jammer is dat 't probleem zich ook in de veilige modus voordoet.Geef de specs eens door van je systeem.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan