blue screen of death

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanneslowette

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2007
Berichten
29
hallo,

ik heb onlangs xubuntu proberen te installeren maar ik kreeg een error op 94% installatie dat er iets was misgelopen (de live cd om eerst te testen en dan de install te doen) nuja, ik dacht laten we de pc gewoon herstarten en dan gewoon XP blijven gebruiken... tot ik erachter kwam dat XP niet meer draaide, zelfs niet in safe mode :mad: ik doe dan system recovery want ik neem elke nacht een backup van m'n bestanden dus moet ik als ik zo'n probleem heb niet meer backuppen of wattanook... ik steek CD erin maar die zegt dat hij de system recovery bestanden niet kan vinden. en ja, al m'n bestanden en partities zijn gewist door die installatie van xubuntu :eek: ik steek de officiele CD van windows erin maar die werkt niet omdat ik na checking hardware blue screen of death krijg!!!!!!!! ik steek de windows CD van medion erin en die geeft ook een foutmelding van bestand niet gevonden en dan moet je kiezen tussen "opnieuw" "overslaan" of "annuleren" ik kies voor opnieuw maar dan doet ie het niet;, ik kies voor overslaan en dan sluit de setup af, ik herstart PC en dan krijg ik iets van cannot open partitions ofzoiets op een zwart scherm direct na het scherm waar je de bios kunt openen met del.
daarna installeerde ik windows vista home premium en die installeerde wel maar die is echt traag, supertraag terwijl ik al eens vista installeerde en die supersnel ging, die gaat evensnel als toen ik 2x XP installeerde met die CD van medion om je bestanden te redden na een crash en ik speel nogal vaak zware spelletjes die normaal gezien heel snel onder vista draaien en nu krijg ik daar ook blue screen of death...

ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen want de medion helpdesk is niet bepaald helpvol :(
 
sowieso geen medion gebruiken. Is allemaal wel aantrekkelijk hoor, die aldi-prijzen :p maar daarbij is de service bagger :p

uhm, een oplossing. Probeer eens windows 98 te installeren en werkend te krijgen, vervolgens windows xp weer te installeren.

Succes!
 
Probeer met een bootflop eens in je dos mode te komen en tik hier eens in
fixmbr
Volgens mij moet de windows cd de harde schijf dan weer herkennen zodat je windows xp kan installeren.
 
Dat is een opstartdiskette om in dos te komen. Hier kan je dit commando opgeven. Ik denk dat het met de rescue cd van medion niet lukt.
Deze flop kan je op www.bootdisk.com vinden
 
Probeer dan eens de bootable cd's van deze site.
 
ik snap niet welke ik moet pakken, en ook niet hoe ik het moet doen, ik ben nogal een leek in dat soort dingen...
 
Probeer de link van:
NTFS Bootdisks And Bootable CDs
 
ik heb van een vriend windows xp 2000 server edition kunnen installeren en daarna kon ik om een of andere reden WEL terug windows xp installeren met de cd van medion.alleen... nu gaat die super traag, als ik een webpagina open gaat het al op halve snelheid van normaal en als ik dan naar beneden scroll beweegt het een cm en hangt het vast, dan beweegt et weer een centimeter, hangt vast, maar als ik niet meer scroll is het gedaan... zelfde met een venster verslepen... duurt ook eeuwen

aub help me, ik heb het tege me pa gezegd en die zegt terug doen naar medion maar die helpen geen ***** (<-- heb maar gecensueerd :p)
 
Heb je windows 2000 wel verwijdert of heb je deze ernaast geinstalleerd?
 
ik heb hem ernaast geinstalleerd maar heb de pc binnegedaan voor reparatie bij een computerwinkel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan