Blue screen of death

Status
Niet open voor verdere reacties.

Accez

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2010
Ik heb sinds 07/03 al 14 blue screens gehad; en ik maak me hier zorgen over.
Een oplossing is inderdaad je windows opnieuw te installeren; maar dat lukt niet ;s
Vraag ook niet welke BSOD want ze zijn bijna altijd verschillend.

Het gebeurde allemaal toen ik op een site ging die volgens google chrome niet betrouwbaar was; maar ik ging toch door.
Onmiddellijk erna een BSOD met volgens mij als eerste error op 07/03 de 0000008 error.

Hopelijk is er iemand die een oplossing weet :)

Klinkt als virus....
Veilige modus starten met netwerk morgelijkehden en dan malware antibtes downloaden en draaien, kan helpen

Groete Mieremet....

Klinkt als virus....
Veilige modus starten met netwerk morgelijkehden en dan malware antibtes downloaden en draaien, kan helpen

Groete Mieremet....

Dat is het volgens mij ook.
Ik zal het proberen zodra hij het weer krijgt. Dan moet ik die F-knop niet meer indrukken en dan kan ik er gewoon op klikken.

Als dat programmatje draait; verwijdert het dan al de virussen?
Want ik heb nu microsoft security essentials en die geeft geen virussen aan.

malware zijn virussen die heel goed verstopt zitten, een normale virusscanner vind ze meestal niet, jammergenoeg

malware zijn virussen die heel goed verstopt zitten, een normale virusscanner vind ze meestal niet, jammergenoeg

Dus als ik onder veilige modus een malwarbites scan doen dan moet het normaal opgelost zijn?
Of mag dit ook onder normale modus?

veilige modus is in dit geval beter, omdat malware zich ook verspreid en als je in de veilige modus werkt dus niet. Kan je er toch net wat zekerder van zijn als bij de normale modus

veilige modus is in dit geval beter, omdat malware zich ook verspreid en als je in de veilige modus werkt dus niet. Kan je er toch net wat zekerder van zijn als bij de normale modus

Ik ga het proberen als ik het nog eens krijg; of morgenochtend.
Wat moest je nou weer indrkken voor naar veilige modus te gaan?

Ik heb onlangs een klant gehad waar Chrome juist de veroorzaker was van de BSOD.

Ik heb chrome al heel erg lang; dus daaraan kan het niet liggen zeker?
Of vergis ik me.

P.s. Ik heb eergisteren een scan gedaan en 7 virussen verwijdert. Sindsdien geen Blue screen meer; maar hij is wel 2x gecrasht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan