Blue screen of death

Status
Niet open voor verdere reacties.

GoofyL

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2008
Hoi,
Ik weet niet goed waar ik dit moet plaatsen, maar ik denk dat het probleem bij het moederbord of iets dergelijks ligt.
Sinds 2 dagen hebben ik soms last van haperende computer hij loopt dan even korter dan een seconde vast. Daar heb ik bijvoorbeeld op dit moment geen last meer van, maar het kan zo weer beginnen.
Ook heb zo'n 1 of 2 keer per dag dat me computer scherm zwart wordt en vervolgens een blue screen of death krijg, ik denk dat deze twee dingen iets met elkaar te maken hebben aangezien ze beide op hetzelfde moment zijn begonnen.
Ik heb een foto van het blue screen of death mocht dat handig zijn.
10nfdlk.jpg

Alvast bedankt,
Govert

Zou je de driver van je videokaart eens kunnen her-installeren?

Driver deinstalleren -> PC herstarten
Nieuwe driver downloaden en installeren -> PC herstarten

Kijk dan of je het probleem nog hebt.

@ @rno,

Het meeliften is niet toegestaan dus heb ik hem even een eigen plekje gegeven hier kan je verder.

Destijds heb ik gedaan wat probleempjes aangeraden had. Alles werkte toen prima tot vandaag, ik heb nog geen blue screen of death gehad maar mijn pc hapert constant eventjes heel kort.
maar je merkt het wel en het gebeurt ook vaak. overigens gebeurt het wel vaker als ik een filmpje kijk of iets dergelijks.

Alvast bedankt

Maar heb je ook de nieuwe driver weer geinstalleerd? De standaard- Windows driver wil soms nog wel eens problemen geven.

Mijn Probleem is inmiddels gevonden, Het bleek dus een van de 4 geheugen bankjes te zijn. ik had 16 GB 4 x 4GB erin zitten en ��n ervan was dus niet goed.
Ik draai nu op 8 GB heb er 2 uitgehaald na ze alle 4 in windows 7 getest te hebben en toen was al snel duidelijk welk bankje de boosdoener was. Mede dankzij de helpdesk van de verkoper
was het dan eindelijk raak waar ik het zoeken moest, en als antwoord op je vraag: Ja ik had de videokaart driver al 3x geinstalleerd en het probleem bleef dus.
Morgen ga ik de bankjes omruilen voor een nieuwe set.

Maar heb je ook de nieuwe driver weer geinstalleerd? De standaard- Windows driver wil soms nog wel eens problemen geven.
ja ik heb toen ook de nieuwe driver geïnstalleerd van de fabrikant, ik kreeg gisteren overigens ook weer bsod maar was niet snel genoeg om een foto te kunnen nemen. ik denk wel dat het hetzelfde bsod was

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan