Blue screen of death

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZThathomazZ

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2007
Goedemorgen,

Graag zou ik jullie hulp willen inschakelen over wat ik nu nog kan doen om mijn pc aan de praat te krijgen.
Sinds gister kreeg ik ineens zwart beeld en moest ik de pc herstarten. Dit ging in de eerste instantie nog goed en kwam ik windows weer in.
Later viel het scherm weer uit, maar alles bleef nog werken op de achtergrond.Ik kan mij ook nog herrinneren dat de videokaart om een update vroeg 2 dagen geleden. Dus misschien ligt het daaraan?

Vervolgens probeer ik mijn pc weer aan te krijgen, en lukt het mij niet meer om in windows te komen door dit blauwe scherm. Het lukt mij ook nietom in veilige modus te komen of in de F8 modus.
Het enigste wat ik nog kan doen ik de computer herstellend opstarten (met als gevolg dat ik het blauwe scherm krijg) of in de BIOS komen.
Vanaf het blauw scherm kan ik niks meer doen.
Momenteel heb ik ook resultaten van memtest86.
Mij zegt het nog niks..
Maar hij lijkt nog bezig met de test dus ik heb hem nog aanstaan. (zie link)

Memtest86:

http://i57.tinypic.com/219w5s4.jpg

Alvast bedankt voor uw hulp.

Met vriendelijke groet,

Thomas

Laatst bewerkt:
Het geven van die bsod code kunnen wij meer als het plaatje van memtest.
Met memtest is het resultaat goed of niet goed. meer niet.
Dus als je die bsod code nog kan geven kunnen we je verder helpen.

Dat ziet er niet goed uit, geheugenfouten en zo meer. Kan ook komen door een stuk moederbord.
Wat is het precies voor 'n pc/laptop (merk/type?

Lijkt mij een probleem met het geheugen van de grafische kaart.

Als je memtest86+ lang genoeg laat draaien, makkelijkste met 1 geheugenreepje indien die allemaal goed zijn, gaat hij ook de vram testen.

Ik heb mijn computer naar de maker gestuurd.
De pc had ik toen bij hem in elkaar laten zetten.
Data had ik gelukkig kunnen sturen naar een externe harde schijf met Hiren's Boot CD.
Ik laat het weten wat het was zodra hij weer terug is!

Gr,

Thomas

Oorzaak

Na een onderzoek is het moederbord en werkgeheugen defect als gevolg van overmatig stof.
Bedankt voor alle hulp!

Met vriendelijke groet,

Thomas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan