Blue screen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

youpmeek

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2008
Hallo,

Ik krijg sindskort een blue screen.
Dit is de stop code: ***STOP: 0x000000F4(0x00000003, 0x86AD0650, 0x86AD07C4, 0x805FA1F0)

Het vreemde is dat ik mijn pc gewoon kan gebruiken en alles kan doen maar zodra ik wmp open krijg ik een bluescreen.
Ook als ik filmpjes op internet kijk met behulp van wmp krijg ik een blue screen.
Als ik mijn pc laat scannen door een virusscanner verschijnt er ook een blue screen.
Zelf denk ik dat het probleem ligt bij de harde schijf want als ik een foutcontrole laat doen van die harde schijf gaat hij niet verder dan 42%.
Ik heb het geheugen al getest door één voor één een brugje eruit te halen maar het blue screen bleef komen.

Ik zou graag willen weten of iemand mij kan vertellen wat er precies aan de hand is voordat ik een nieuwe harde schijf koop. Voor het zelfde geld is het niet de harde schijf en heb ik voor niets een nieuwe gekocht.

Youp

Dit probleem heb ik met verschillende computers gehad

ook valt mijn computer uit als ik codec van windows media player automatisch download -,-

ik weet helaas niet hoe ik dit moet oplossen:(

Blue screen

Hallo,

Ik heb het programma HDD health gebruikt en die zegt dat mijn harde schijf gewoon nog gezond is.
Ik heb nu geen idee wat ik moet doen.
Want er is iets mis, maar wat, geheugen heb ik al uitgeprobeerd en dat was het niet en nu is het de harde schijf dus ook niet.

Youp

Even over de internetverbinding... is deze bedraad (utp kabeltje) of draadloos? Indien draadloos, heb je dan een WiFi pci card of een usb key? Indien het laatste: welk merk/type?

Blue screen

Ik heb gewoon een kabelverbinding.

Ik heb net wmp 11 er af gegooid en bij wmp 9 krijg ik geen blue screen te zien.
Het vreemde is wel dat checkdisc nog steeds vast loopt bij 42%.

Dus het enige wat ik kan bedenken is dat er een plekje op mijn harde schijf stuk is, precies de plek waar wmp 11 staat.
Volgens mij is het mogelijk op bad sectors op je harde schijf uit te schakelen maar weet iemand hoe dat moet?

Youp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan