BLUE TOOTH installatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik ben usb blue tooth apparaatje aan het installeren van sitecom, ik krijg echter problemen met het geven van een IP adres. De suggestie is een virtueel ip adres en ze geven als voorbeeld 192.168.0.1 maar ik krijg elke keer de mededeling dat dit ip adres al ingebruik is, maar welke waarde ik ook invul steeds maar weer hetzelfde, ook op automatisch doetie het niet. Wie weet hier wat vanaf ????
grt elbert

Geplaatst door egkok
Ik ben usb blue tooth apparaatje aan het installeren van sitecom, ik krijg echter problemen met het geven van een IP adres. De suggestie is een virtueel ip adres en ze geven als voorbeeld 192.168.0.1 maar ik krijg elke keer de mededeling dat dit ip adres al ingebruik is, maar welke waarde ik ook invul steeds maar weer hetzelfde, ook op automatisch doetie het niet. Wie weet hier wat vanaf ????
grt elbert

Heb je ook misschien een router van Sitecom?

nee maar wel een router >> netgear

je bedoelt vanwege het ip adres das daar ook 192.168.0.1 die van netgear ook maar als ik van de 1 een 6 of 7 ofzo maak gaat het ook niet moet ik een ander virtueel ip nemen en welke dan ??

Geplaatst door egkok
je bedoelt vanwege het ip adres das daar ook 192.168.0.1 die van netgear ook maar als ik van de 1 een 6 of 7 ofzo maak gaat het ook niet moet ik een ander virtueel ip nemen en welke dan ??

Tja,je dacht idd hetzelfde als ik.Maar ik moet je jammergenoeg teleurstellen,ik heb helaas dan ook geen ander idee meer.
Je zou is bij de winkel,of op de site van sitecom verder kunnen kijken,maar het gaat vast wel lukken hoor,ik zit ook wel eens te pielen.Veel succus he!!! :)

Ik krijg de LAN verbinding van blue tooth dus niet aangesloten.

Kijk ik krijg deze foutmelding. Ik moet dus een gelden IP adres invullen. maar wat ik ook verander aan het einde dus ipv 192.168.0.1<<<<<XXX.XXX.X.132 ik blijf dus krijgen dat het ip adres al wordt gebruikt.

Bijlagen

• bluetooth exchange folder.jpg
    bluetooth exchange folder.jpg
    68,1 KB · Weergaven: 62
Wil jij met deze bluetooth kaart het internet delen?

Zo niet haal dan het onderste vinkje weg

Mario

Dat werkt niet, kijk naar mijn mening moet iedereen zonder enige kennis van zake zoon dingetje kunnen installeren zonder zelf van hot naar her te moeten pielen, en de instructie is ook gewoon duidelijk maar hij werkt niet, krijg steeds de netwerkkabel is niet aangesloten. En als je dan die netwerk wizzards gebruikt veranderd er vanalles behalve de blue tooth.. zie bijlage. pff ben ik net van de router problemen af krijg je dit weer. Die router zelf heeft ook ip192.168.0.1.....wat voor virtueel ip adres zou ik kunnen gebruiken ipv van deze reeks?? want wat ik ook verander ik krijg steeds ip al in gebruik..
grt. elbert

hier is de bijlage.

Bijlagen

• bluetooth2.jpg
    bluetooth2.jpg
    48,6 KB · Weergaven: 65
Maar wil jij met die bluetooth geval het internetdelen?

Want zo staat het nl wel bij de eigenschappen van die kaart. Heb je die al eens uitgezet?

Nee helemaal niet alleen die gsm. Als ik conform de installatie ga dan blijkt dat ding te zijn geinstalleerd,het apparaat kan nu gebruikt worden etc etc... maar dan vindt mijn gsm waarvan de blue tooth aanstaat de computer niet en omgekeerd.

Nee helemaal niet alleen die gsm. Als ik conform de installatie ga dan blijkt dat ding te zijn geinstalleerd,het apparaat kan nu gebruikt worden etc etc... maar dan vindt mijn gsm waarvan de blue tooth aanstaat de computer niet en omgekeerd.

Met de oorspronkelijke software is het nu gelukt ik bedoel dus dat kabelgebeuren, later nog weer de update geprobeerd maar dan ging het weer mis, maar goed, het probleem is dat ik nog steeds niet kan communiceren met mijn sony-ericsson T610 en de computer, eigenlijk hoort dit gewoon automatisch te gebeuren (elkaar herkennen) maar ik krijg het niet voor elkaar, de computer herkent de gsm niet en omgekeerd idem dito. Nog weinig blue tooth ervaring hier op de site zag ik met zoeken, maar misschien wordt dit het begin ?? De bluetooth adapter is van Sitecom CN-500 grts elbert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan