bluescreen brobleem snel hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

thunderwave4

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2008
ik heb met mijn pc sinds kort een probleem er komt steeds na ongeveer 10 min een bluescreen voor of hij bevriest of na een uur gebeurt dit dit is een computer van een maand oud

blue screen

stop: 0x0000007a (0xc04024a0-0xc000000e-0x25c89860-0x80494366)

kernel_data_inpage_error

iemand een idee ik kan niet eens documenten typen want die raak ik toch kwijt

??

ik heb met mijn pc sinds kort een probleem er komt steeds na ongeveer 10 min een bluescreen voor of hij bevriest of na een uur gebeurt dit dit is een computer van een maand oud

blue screen

stop: 0x0000007a (0xc04024a0-0xc000000e-0x25c89860-0x80494366)

kernel_data_inpage_error

iemand een idee ik kan niet eens documenten typen want die raak ik toch kwijt

??

Een computer van een maand oud en verder geen gekke dingen mee gedaan.
Wat zegt de winkel er van waar je hem gekocht hebt ?

Laatst bewerkt:
Tsja, zoiets zou mijn eerste reactie zijn voordat ik op internet zou gaan zoeken.
Voor je het weet is je garatie vervallen. :shocked:

Tsja, zoiets zou mijn eerste reactie zijn voordat ik op internet zou gaan zoeken.
Voor je het weet is je garatie vervallen. :shocked:

Ach, in het normale geval heeft hij nog 23 maanden garantie te ondergaan, en in geval van de HD meestal nog 59 maanden.

de voeding is nu een altis 550 watt en draait perfect met 9800gtx+

ik zal de harde schijf nog even controleren maar bij een andere harde schijf gebeurde dit ook en ook met een andere windows (windows xp en vista)

wat garantie betreft heb pc gekocht bij azerty en zelf gebouwd dus jah

dit is wat er gebeurde ik heb een zalman fan controller gekocht en drie standaart koelers en een zalman proccesor koeler na deze dingen te hebben geinstallerd toen is het begonnen

maar nu ik deze er weer uit heb gehaald doet hij nog steeds hetzelfde

kan het ook het geheugen zijn want de pc is eigenlijk best wel snel maar sinds ik dit allemaal krijg is hij vet traag

die voeding is helemaal niks mis mee volgens mij het probleem is een maand na die voeding gekomen dus dat lijkt me vrij onlogisch

die voeding is helemaal niks mis mee volgens mij het probleem is een maand na die voeding gekomen dus dat lijkt me vrij onlogisch
Een goedkope voeding zal minder stabiel zijn.
Het voltage van de 12V-lijnen zal gaan fluctuereren.
En daardoor krijg je vaak allerlei systeemcrashes.

Het is gewoon een flutvoeding en het is gewoon vragen om problemen. En je hebt nu dus al problemen gekregen.
Het is je eigen schuld: jij hebt bespaard op een van de belangrijkste onderdelen van een pc: De voeding.

En natuurlijk kan het best iets anders zijn. Ik kan ook geen garanties geven. Maar het is een feit dat de problemen die jij meldt vaak door een te slechte of te zwakke voeding komen.

zijn er nog andere mensen die wel een oplossing hebben en niet mijn voeding afkraken:confused:

Maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Jammer.

Maar nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Jammer.
Het is een zelfbouw. Dus een winkel zal niet veel zeggen.
Je kan producten terug sturen, maar als je niet weet welk product het probleem veroorzaakt kan dat een duur grapje worden.
Maar ja: laat ie eerst maar een goede voeding gaan proberen.

Het is een zelfbouw. Dus een winkel zal niet veel zeggen.
Je kan producten terug sturen, maar als je niet weet welk product het probleem veroorzaakt kan dat een duur grapje worden.
Maar ja: laat ie eerst maar een goede voeding gaan proberen.

Dit blijkt niet erg uit z'n topic start.
dit is een computer van een maand oud

OK, niet handig dan om dan weer een nieuw topic te starten, want dan komen er reacties van mensen zoals ik die dit verleden niet kennen.

Dan ga ik me hier niet verder in verdiepen en wens thunderwave4 veel succes met het oplossen van z'n probleem.

Heeft @TS zijn HD al gecontroleerd zoals ik in de eerste reactie vermeldde?

een Kernel fout is iets met het besturings systeem.
Ik zou zeggen plug je hd even in een andere computer en formateer deze daarna installeer je je besturings systeem weer en dan moet de fout opgelost zijn. Denk dat je ergens in je kernel heb zitten rommelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan