Bluescreen door videokaart?

Status
Niet open voor verdere reacties.

run2day

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2013
Berichten
5
kunnen jullie mij misschien helpen? ik heb overal al gezocht maar het is mij nog niet duidelijk, ik kreeg namelijk eerder al blue screen alleen nu steeds vaker, nu zeggen ze dat het aan mijn hardware zou kunnen liggen, ik heb ook al systeemherstel, en geheugen controle gedaan, daar is niks uit gekomen, nu dacht ik dat mijn video kaart defect was, want dat is het enigste van alle hardware wat boven de 40/50 graden uit komt, hebben jullie een idee hoe ik dit kan controleren?

ik gebruik windows 7 en mijn video kaart is de nvidia geforce gt610
moederbord: MSI G31TM-P35
processor: Intel core 2 duo

ik weet niet helemaal zeker of dit de goeie sectie hiervoor is, maar hopelijk kan iemand me verder helpen?

alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb de titel even aangepast, "help" zegt niets over je vraag/probleem.
 
ja sorry, maar heeft u enig antwoord op mijn vraag?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, anders had ik die wel erbij gezet. :)
 
Het is handig van je om ons wat meer info te geven:

Welke code bevatte de BSOD bijvoorbeeld..
Welke geheugenmodules heb je?
en hoe warm word je grafische kaart dan wél?
 
mijn grafische kaart is momenteel tijdens het gamen 63/64 graden en mijn cores worden 55/54 graden, die bsod weet ik niet meer maar ik heb automatisch opnieuw opstarten uitgeschakeld, dus de volgende keer schrijf ik het op.
 
Zoek het anders op in je windows logboeken, of bekijk deze met bluescreenview. Zonder die code kunne we je niet verder op weg helpen.
 
Knipsel.PNG Bedoelen jullie dit? dit zijn alle codes van alle laatste crashes, ik heb het ook al gegoogled maar ik kan niks wijzer worden.
 
Heb net de koelpasta van mijn processor vervangen, scheelt wel een paar graden, maar het word nog steeds te heet, mijn videokaart koelt nu wel sneller af, maar dat is ook alles.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan