Hoi,
Na de vorige serie problemen heb ik uiteindelijk een nieuwe laptop gekocht, een Lenovo E530 (de videokaart hield er ook mee op). Het is een 64-bitssysteem met Windows 7 geïnstalleerd.
Nu heb ik hem nét een week en heb ik mijn eerste Bluescreen. Die kwam omhoog toen ik mijn al (eerder werkend op deze laptop) webcam van Logitech opeens uitviel. Toen kreeg ik een bluescreen die meldde dat er een fout was met m'n webcam. Hij ging aftellen, en ging (natúúrlijk) opnieuw opstarten voordat ik alles had kunnen lezen.
Toen de laptop opnieuw opgestart was, stond dit in beeld:
De "bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem" heb ik geprobeerd te uploaden, maar de tweede bestaat niet. Ook raar... De eerste staat op: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-8MI7AXU3QPF6.dmp
Hoe kan ik dit probleem oplossen en in de toekomst voorkomen?
Alvast bedankt!
Na de vorige serie problemen heb ik uiteindelijk een nieuwe laptop gekocht, een Lenovo E530 (de videokaart hield er ook mee op). Het is een 64-bitssysteem met Windows 7 geïnstalleerd.
Nu heb ik hem nét een week en heb ik mijn eerste Bluescreen. Die kwam omhoog toen ik mijn al (eerder werkend op deze laptop) webcam van Logitech opeens uitviel. Toen kreeg ik een bluescreen die meldde dat er een fout was met m'n webcam. Hij ging aftellen, en ging (natúúrlijk) opnieuw opstarten voordat ik alles had kunnen lezen.
Toen de laptop opnieuw opgestart was, stond dit in beeld:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043
Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: fe
BCP1: 0000000000000006
BCP2: FFFFF80003061EE0
BCP3: 0000000050456368
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1
Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\120112-30326-01.dmp
C:\Users\Elly\AppData\Local\Temp\WER-49545-0.sysdata.xml
Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413
Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt
De "bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem" heb ik geprobeerd te uploaden, maar de tweede bestaat niet. Ook raar... De eerste staat op: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-8MI7AXU3QPF6.dmp
Hoe kan ik dit probleem oplossen en in de toekomst voorkomen?
Alvast bedankt!