Bluescreen door

Status
Niet open voor verdere reacties.

dappie

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Hoi,

Na de vorige serie problemen heb ik uiteindelijk een nieuwe laptop gekocht, een Lenovo E530 (de videokaart hield er ook mee op). Het is een 64-bitssysteem met Windows 7 geïnstalleerd.

Nu heb ik hem nét een week en heb ik mijn eerste Bluescreen. Die kwam omhoog toen ik mijn al (eerder werkend op deze laptop) webcam van Logitech opeens uitviel. Toen kreeg ik een bluescreen die meldde dat er een fout was met m'n webcam. Hij ging aftellen, en ging (natúúrlijk) opnieuw opstarten voordat ik alles had kunnen lezen.

Toen de laptop opnieuw opgestart was, stond dit in beeld:
Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7601.2.1.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: fe
BCP1: 0000000000000006
BCP2: FFFFF80003061EE0
BCP3: 0000000050456368
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\120112-30326-01.dmp
C:\Users\Elly\AppData\Local\Temp\WER-49545-0.sysdata.xml

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

De "bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem" heb ik geprobeerd te uploaden, maar de tweede bestaat niet. Ook raar... De eerste staat op: http://www.mijnbestand.nl/Bestand-8MI7AXU3QPF6.dmp

Hoe kan ik dit probleem oplossen en in de toekomst voorkomen?

Alvast bedankt!

pff, als ICT'er vind ik dit zelfs lastig ^^
Hij heeft problemen met het dumpen van zijn systeemdata denk ik.
''(DELETE DE DRIVER EN ALLES WAT ERMEE TE MAKEN HEEFT)"
en hij heeft ook een handtekening probleem wat nu erg veel voorkomt (zou niet weten waarom)
lukt het je om in veilige modus te komen? en installeer drivers vanaf officiele websites is altijd aanbevolen

ik zou eerst alles wat met je webcam te maken heeft verwijderen dat moet het probleem wel oplossen. gebruik hiervoor revo uninstaller want die verwijdert ook gelijk al je registery files etc.
Greetz
iCreative

Dank je wel Icreative. Ik heb net wat geadviseerd hebt alles wat met de webcam te maken heeft verwijderd met Revo en daarna de webcam weer geinstalleerd net als wat ik eerder gedaan had via de officiele website van Logitech. Nu maar kijken of dit geholpen heeft. Zover dank je wel en anders laat ik weer horen als het nog niet goed werkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan