Bluescreen met memory dump

Status
Niet open voor verdere reacties.
k heb 64* en 86* al gevonden

Oh me email adress nou als iemand dat hier abused dan weet ik het ook niet meer :D en daarvoor is de spam map uitgevonden. Maarja screenshot is weg.
 
Laatst bewerkt:
email adress

Je moet de kat niet op het spek binden.

(Hoe is het met die tweede Symbols download gegaan ? )

Wat betreft http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=57140 :

"Fix: Go to windows/system32/drivers and rename nvlddmkm.sys to
nvlddmkm.sys.old. Go to the nvidia directory and find the file nvlddmkm.sy_
and copy it to windows/system32. Using the cmd window (DOS box) type
EXPAND.EXE nvlddmkm.sy_ nvlddmkm.sys. When the expansion is complete, copy
the new nvlddmkm.sys to windows/system32/drivers and restart the computer."

Met dank aan CI-Jeep

Lijkt me niet alleen de moeite van het proberen waard , maar óók in jouw geval een waarschijnlijke oplossing.

De GTX295 en de driver 185.2 konden weleens , onder stress , niet zo'n goede combinatie kunnen zijn.
 
Laatst bewerkt:
K had die tweede symbools geprobeerd deden het ook niet.
De link die jij nu laat zien had ik gister ook naar je gelinkt toen je weg was :D.
 
Ik heb 2 .dmp bestanden er bij gezet de laatste twee meer tegelijk kan ik er niet uploaden dat is te groot ofzo.
 

Bijlagen

  • Mini011010-01.zip
    72,5 KB · Weergaven: 29
DMP bestanden

Kan de bestanden alleen in Kladblok openen , maar ze zijn - voor mij iig. - niet leesbaar.
 
Hmm ik heb al sinds eergister geen BSOD meer gehad. Veranderingen die er zijn geweest zijn ik heb alleen World of warcraft gespeeld voor de rest niks. En UAC staat uit.
 
Hmm ik heb al sinds eergister geen BSOD meer gehad. Veranderingen die er zijn geweest zijn ik heb alleen World of warcraft gespeeld voor de rest niks. En UAC staat uit.

Klinkt goed ! :)

Maar laten we niet te vroeg juichen.

Je zou nu R.U.S.E ook eens kunnen proberen ?
 
Nee daar had ik ook al aan gedacht maar de beta is offline gehaald.
Ik zal later op de dag eens een hevige Counter Strike Source sessie houden :D.
 
Nee daar had ik ook al aan gedacht maar de beta is offline gehaald.
Ik zal later op de dag eens een hevige Counter Strike Source sessie houden :D.

Waarom niet nú proberen ?
Hetzij je hebt andere plannen.
 
Ja nog niks gehad vanavond nog eens wat counter strike spelen. En wat andere games
 
Zojuist weer een bsod gehad. Morgen ga ik als ik tijd heb of overmorgen gewoon de standaard bijgeleverde drivers installeren. En dan maar weer afwachten.
En als dat niet werkt dan is me videokaart kapot denk ik en dan word het toch maar wegbrengen.
Of ik kan Windows 7 Installeren aangezien ik die nog heb liggen en misschien gaat het probleem vanzelf weg.
 
Laatst bewerkt:
En nog even over die dump files die moet je lezen met dat debugger program niet klablok.
Ik heb 100 procent de goeie sysmbols en de juiste path gekozen en toch klopt er nog iets niet ookal staat er wel.

Probably caused by : nvlddmkm.sys ( nvlddmkm!perfQueryBiosPowerMizerLimit+1680 )

Dus ik ben nog aan t zoeken op internet of meerder mensen iets met dat hadden.
 
HEt is al wel stukken minder maarja nog steeds niet over dus het probleem is er nog steeds.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan