bluescreen na installeren hardware

Status
Niet open voor verdere reacties.
Boekje van het moederbord en dus de bios even nakijken?

Ik heb gekeken in de handleiding en daarna wilde ik kijken of ik nog een blue screen kreeg maar toen deed windows het niet meer en was het allemaal weer zoals in het begin:evil: ik vraag me echt af wat ik verkeerd heb gedaan nadat ik de hardware had geinstalleert

Hardware geïnstalleerd vanaf de originele cd van het moederbord?
Legale Windows of een andere?

Alle hardware drivers wel okee?

Tja, voor mij nu ook erg moeilijk om nu precies te zeggen wat er mis is.
Mijn ideeën raken ook op.

Hardware geïnstalleerd vanaf de originele cd van het moederbord?
Legale Windows of een andere?

Alle hardware drivers wel okee?

Tja, voor mij nu ook erg moeilijk om nu precies te zeggen wat er mis is.
Mijn ideeën raken ook op.

Windows doet het weer:)
maar niet zoals het hoort want
als ik windows update start krijg ik verschillende errors.

het is helaas geen legale windows 7.
maar op de oude moederbord deed die het wel normaal

Ik heb via de MSI Driver & utility alles geupdate.

maar ik heb wel geen bsod's gekregen sinds ik de 32 bit nu heb geinstalleert

Ik denk niet dat Helpmij dit waardeert, die illegale Windows. Maar dat is natuurlijk wel de reden dat je errors krijgt bij de updates.
En 32 bits werkt dus wel goed? Ach ja..............................

Ik vind het wel raar dat hij errors gaf bij het updaten omdat ik op het vorige moederbord ram cpu, geen problemen had met de illegale windows 64-bit.

Ik krijg de pc nu langzaam aan de praat

bedankt:D

Het enige probleem wat ik nu wel heb is dat maar 3,24 GB
beschikbaar is van mijn 4 GB ram ...
is dit waar?

Laatst bewerkt door een moderator:
Windows 32BIT kan maar 3,25GB adresseren, dus ja dat klopt.

Alsof je 0,75 gb. extra aan geheugen zult merken. Niet dus. Tenminste, daar geloof ik niets van.

Mar eh........probeer Ubuntu of Mint eens. Hoef je niet illegaal te doen, die zijn gratis voor iedereen op de wereld.

Laatst bewerkt:
Alsof je 0,75 gb. extra aan geheugen zult merken. Niet dus. Tenminste, daar geloof ik niets van.

Mar eh........probeer Ubuntu of Mint eens. Hoef je niet illegaal te doen, die zijn gratis voor iedereen op de wereld.

ok bedankt:)
maar ik denk dat ik op windows blijf.
Ik heb misschien het probleem opgelost door een simpele fout te ontdekken.
Ik heb net de cpu eruit gehaalt en ik zag dat de koelpasta helemaal opgedroogt was en heel weinig nog over, na 2 dagen. Dus ik heb nieuwe erop gedaan en nu loopt mijn systeem stabieler.

Hoelang heb je die pc?
En na 2 dagen, hoe bedoel je dat? Dat die koelpasta er pas 2 dagen opzat en nu al was uitgedroogd?

Ik heb 3 dagen geleden nu deze pc in elkaar gezet.
De koelpasta was idd opgedroogt na 3 dagen, of ik had te weinig erop gedaan.
Maar ik heb gister een memtest uitgevoert (www.memtest.org)
en er kwam uit dat al na 1 pass 2004 error's kwamen en dat was na 15 minuten ongv.
Dus ik ga de ram reepjes opstuuren en profiteren van de garantie..

Okee, ben benieuwd . Laat je nog weten of dan alles weer normaal werkt?

Okee, ben benieuwd . Laat je nog weten of dan alles weer normaal werkt?

ja ik ook. Natuurlijk :thumb:
Eerst komt het product 2 weken te laat aan en dan komt het eindelijk en is het kapot..
zeker iemand van azerty met zijn statische handen eraan geweest:confused:
en ze zijn ook nog gesloten vandaag en morgen dus dat word volgende week:confused:

Beste ..
We hebben uw geretourneerde product(en) getest. Uit onze test blijkt uw product inderdaad defect tezijn. Onze vervolgstap is dat wij hetzelfde product voor u besteld hebben, dit product heeft een verwachtelevertijd van 2-3 werkdagen. Wanneer u na 3 werkdagen nog niets gehoord heeft van ons, kunt u contact opnemen met rma@azerty.nl . De status van uw RMA en van uw order kunt u ook terug vinden op de website bij 'Uw gegevens'. Met vriendelijke groet, RMA Afdeling Azerty
:D

Hallo :D

na een lange tijd heb ik eindelijk het vervangde ram geheugen ontvangen en doet mijn pc het weer helemaal zoals het hoort!:D heel erg bedankt om toch te helpen met het
erachter te komen wat het was.

mvg

codGmer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan