Bluescreen stopcode : stopcode 0x0000C1F5

Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom al die moeite als je een systeem hebt dat is vervaardigd voor vista?

Normaalgezien kan je ook gewoon vista terug gaan installeren door alt + f10 te gaan drukken tijdens het opstarten.(het kan ook een andere toetsencombinatie zijn, kijk eens even in de handleiding die je bij je pc hebt meegekregen)

Met vista zal je dat probleem met al die drivers niet zo hebben omdat al je benodigde drivers nu eenmaal gewoon op de acer site staan ;)

Ook was het waarschijnlijk ook gewoon gelukt om je vista te herstellen door systeemherstel uit te voeren in de veilige modus of met de vista recovery disk

waarom al die moeite als je een systeem hebt dat is vervaardigd voor vista?

Normaalgezien kan je ook gewoon vista terug gaan installeren door alt + f10 te gaan drukken tijdens het opstarten.(het kan ook een andere toetsencombinatie zijn, kijk eens even in de handleiding die je bij je pc hebt meegekregen)

Met vista zal je dat probleem met al die drivers niet zo hebben omdat al je benodigde drivers nu eenmaal gewoon op de acer site staan ;)

Ook was het waarschijnlijk ook gewoon gelukt om je vista te herstellen door systeemherstel uit te voeren in de veilige modus of met de vista recovery disk

Natuurlijk wil ik vista heel graag terug hebben.
Maar even voor de duidelijk heid.
ik heb geen vista meer op me pc .
alleen xp op de C: schijf en de programmma's/games op de D: schijf.

Dus als ik nu tijdens het opstarten op Alt+F10 druk verschijnt de vista installatie?
mvg

ps; En de recovery cd's zijn leeg.

Goeiemiddag,
Zoals ik al zei .. ik ben slecht in drivers.
Ik heb nu geen flauw idee welke ik moet installeren.
Kunt u mij verder helpen?
Ik kan wel een prinstcreen sturen van Everest ,Maar van welke pagina moet ik het sturen zodat u alle drivers kunt zien?

Alvast bedankt;)

Die link die ik gaf is voor de laptop variant, en zal waarschijnlijk niet goed zijn.
Het gaat om een desktop dus stuur maar een logje van everest met moederbord,videokaart,audio en chipset.

Die link die ik gaf is voor de laptop variant, en zal waarschijnlijk niet goed zijn.
Het gaat om een desktop dus stuur maar een logje van everest met moederbord,videokaart,audio en chipset.

Dag,
Omdat ik dit probleem erg graag wil oplossen heb ik printscreen's gemaakt van alle onderdelen die onder "Motherboard" staan bij Everest.

Hieronder heb ik een klein menutje zodat u gemakkelijk alles kunt kiezen.;)

cpu

cpuid

motherboard

memory

spd

chipset

bios

acpi

ik hoop dat dit genoeg is..
mvg umitg.

Ik kom er niet uit. Het lijkt erop dat er gewoon geen chipset driver is voor windows xp!
Ook de display driver kan ik niet vinden. Misschien een andere helpmij-er die beter resultaat boekt.

Ik had je graag verder geholpen, maar dit is een lastig klusje!

succes..

Ik kijk nog wel ff verder of ik alsnog iets kan vinden voor je:)

Ik kom er niet uit. Het lijkt erop dat er gewoon geen chipset driver is voor windows xp!
Ook de display driver kan ik niet vinden. Misschien een andere helpmij-er die beter resultaat boekt.

Ik had je graag verder geholpen, maar dit is een lastig klusje!

succes..

Ik kijk nog wel ff verder of ik alsnog iets kan vinden voor je:)

Oke,
En hartstikke bedankt voor al uw aandacht!!!!!!!
Erg aardig van u;)
Ik download nu een Vista waarop ik mijn Pc key kan activeren. Dat blijft legaal ;)
Als iemand nog wil helpen wil ik dat altijd nog even horen.

Mvg;)

Natuurlijk wil ik vista heel graag terug hebben.
Maar even voor de duidelijk heid.
ik heb geen vista meer op me pc .
alleen xp op de C: schijf en de programmma's/games op de D: schijf.

Dus als ik nu tijdens het opstarten op Alt+F10 druk verschijnt de vista installatie?
mvg

ps; En de recovery cd's zijn leeg.

inderdaad, als je alt + f10 gaat drukken bij het opstarten of misschien een andere toetsencombinatie (kijk eens in het meegeleverde boekje) zou je recovery wizard moeten opstarten :thumb:

inderdaad, als je alt + f10 gaat drukken bij het opstarten of misschien een andere toetsencombinatie (kijk eens in het meegeleverde boekje) zou je recovery wizard moeten opstarten :thumb:

Ik heb niks met mijn recovery cd gedaan, En hij werkt nu dus wel als ik die erin stop en me pc opstart en de toetsencombinatie druk?

Ik ga nu ook slapen, ik lees morgen uw andwoord vast wel.

tot morgen.;)

mvg;)

Oke,
En hartstikke bedankt voor al uw aandacht!!!!!!!
Erg aardig van u;)
Ik download nu een Vista waarop ik mijn Pc key kan activeren. Dat blijft legaal ;)
Als iemand nog wil helpen wil ik dat altijd nog even horen.

Mvg;)

Graag gedaan;)

Terug op vista lijkt idd. de beste oplossing.
Hoop voor je dat de recovery gaat werken. Succes:thumb:

Ik heb niks met mijn recovery cd gedaan, En hij werkt nu dus wel als ik die erin stop en me pc opstart en de toetsencombinatie druk?

Ik ga nu ook slapen, ik lees morgen uw andwoord vast wel.

tot morgen.;)

mvg;)

Je meegeleverde recovery dvd's moest je inderdaad branden wanneer je in vista kon opstarten maar natuurlijk moesten bepaalde bestanden op die dvd's komen...
Die gegevens staan normaalgezien ook in een recovery partitie die je dan kan bereiken door alt + f10 te drukken tijdens het opstarten.
Je hebt die recovery dvd's dus niet nodig...(toch niet als er niets opstaat :P)

Je meegeleverde recovery dvd's moest je inderdaad branden wanneer je in vista kon opstarten maar natuurlijk moesten bepaalde bestanden op die dvd's komen...
Die gegevens staan normaalgezien ook in een recovery partitie die je dan kan bereiken door alt + f10 te drukken tijdens het opstarten.
Je hebt die recovery dvd's dus niet nodig...(toch niet als er niets opstaat :P)

Dag,
Zoals ik al zei heb ik geen vista meer op me pc staan.
Kan ik deze "Alt+F10" functie dus nu ook gebruiken zonder vista?

Mvg umitg.

ja, je hebt er nu xp opstaan...

de recovery partitie(waar vista opstaat) zou ook aangesproken moeten worden.
Proberen kan geen kwaad ;)

ja, je hebt er nu xp opstaan...

de recovery partitie(waar vista opstaat) zou ook aangesproken moeten worden.
Proberen kan geen kwaad ;)

Erg bedankt allemaal!
Ik heb een Vista Ultimate Cd gebruikt en alles is nu in orde!
Ik ben ook erg tevreden over deze versie.

mvg;)

SLOTJE

ok, ik hoop dat het je allemaal lukt, ook met het activeren ervan...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan