Bluescreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

america

Gebruiker
Lid geworden
8 apr 2005
Hoi,

Op onze computer verschijnt regelmatig een bluescreen error. Dit is begonnen direct nadat er een storing van XS4all only was , daarvoor hadden we dit nog nooit gehad? Kan dit verband houden met elkaar?
Eerst komt er een bluescreen, vervolgens start hij opnieuw op en als je dan om de probleemoplosser vraagt komt er een melding van mousedriver: een Tevion 1600 wireless laser mouse. Deze hebben we echter niet ,we hebben gewoon een Trus met een draad! Toen ik op de link klikte om de package hiervoor te downloaden kreeg ik een melding van mijn virusscanner over spyware, dus heb ik het maar weer geannuleerd.
Weet iemand hier een oplossing voor?

Groet America

Op een bluescreen staat altijd een melding van wat het probleem is, probeer de volgende keer goed op te letten wat er precies staat.
Soms staat er iets bovenaan van een *******.DLL of iets dergelijk, wanneer je dit weet kun je verder zoeken.

als je dit dus nogmaals voorhebt moet je dus inderdaad eens de volledige foutmelding hier ook plaatsen zodat we gericht kunnen gaan zoeken of er een screenshot of foto van maken(wat voor jou het gemakkelijkst is, maar met deze info kan ik nog niet zoveel)

Hoi,

Eindelijk een foto kunnen maken van het blauwe scherm.
De volgende code verschijnt:

STOP: 0x0000008E (0xC0000005 , 0x8F3053DC, 0x9C0D0BAC, 0x00000000)
KMWDFilter.sys - Address 8F3053DC base at 8F304000, Datestamp 45d0fb59

( ik heb er een foto van gemaakt , maar hij wil niet uploaden?)

Ik vind niets met .dll? kan dat kloppen?
Als ik bovenstaande foutcode in google invoer komen er allemaal oplossingen voor XP, maar ik heb Vista?

groet America

hoi,

Ik heb eerst maar het nieuwste stuurprogramma voor de muis geinstalleerd. Eens kijken wat hij dan doet. Als ik op de link van Harry kijk dan beloofd het nog niet veel goeds, en zal ik idd een nieuwe muis gaan kopen. Dus geen Trust meer dan?? Microsoft muis dan?

groet

Hoi !

Logitech, Microsoft zijn prima.

Of....een onbekend merk met een draadje....

Greetz,

Harry.

Hoi ,

Nou het lijkt erop dat de update van het stuurprogramma idd geholpen heeft; ik heb sindsdien geen bluescreen meer gehad.
Wel zijn de knopinstellingen van de muis veranderd, maar dat is bijzaak en niet erg.

Bedankt voor de hulp!!

groet America

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan