BlueScreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jaccodagansta

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 feb 2011
Berichten
4
hallo allemaal,

Ik heb het volgende probleem; mijn computer valt soms zomaar uit, soms is dat een paar keer per dag en soms 1 keer per week. Als de computer dan weer is opgestart is krijg ik de volgende meldig:

Probleemhandtekening:
Gebeurtenisnaam van probleem: BlueScreen
Versie van besturingssysteem: 6.1.7600.2.0.0.768.3
Landinstelling-id: 1043

Aanvullende informatie over dit probleem:
BCCode: 3b
BCP1: 00000000C0000005
BCP2: FFFFF88005AC7817
BCP3: FFFFF88009DBD900
BCP4: 0000000000000000
OS Version: 6_1_7600
Service Pack: 0_0
Product: 768_1

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem:
C:\Windows\Minidump\021411-19546-01.dmp
C:\Users\Jacco\AppData\Local\Temp\WER-51839-0.sysdata.xml

Lees de onlineprivacyverklaring:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0413

Als de onlineprivacyverklaring niet beschikbaar is, lees dan onze offlineprivacyverklaring:
C:\Windows\system32\nl-NL\erofflps.txt

Ik word het nu een beetje zat dat hij zomaar uitvalt en dat dan is al je werk weg is:(

Heeft iemand hier een oplossing voor?
alvast bedankt
 
Hallo Naamgenoot!

Is er een overweging om windows7 opnieuw te installeren?
En kun je misschien nog een back-up maken voor je documenten.

Waarschijnlijk zal her-installatie het probleem oplossen

MVG. Jacco
 
Hallo Naamgenoot!

Is er een overweging om windows7 opnieuw te installeren?
En kun je misschien nog een back-up maken voor je documenten.

Waarschijnlijk zal her-installatie het probleem oplossen

MVG. Jacco

dus dan ligt het aan windows 7 zelf?
is het mogelijk om je van je documenten en je progamma's een back-up te maken?
 
Ik heb contact opgenomen met microsoft: Ze zeiden tegen me: Gwen: "Omdat u een OEM-licentie heeft, behoort de leverancier van uw PC u de technische ondersteuning te bieden. U kunt ook door onze technische dienst geholpen worden, hier wordt een vergoeding voor gevraagd. Ik raad u aan eerst contact op te nemen met uw computerleverancier. U kunt een lijst met OEM contactinformatie vinden op http://support.microsoft.com/gp/oemphone


Lol? Je moet er dus voor betalen.
Dat zal ik niet doen.

Ik zou het gewoon opnieuw instaleren!

MVG. vliegtuigfan
 
maakt geen hol uit :P

Ja die heb ik maar er staat wel op: UITSLUITEND bedoeld voor systeembouwers


Maakt helemaal niks uit.

Doet microsoft gewoon om meer CD's te verkopen aan dombo's.

Haha, Probeer maar eerst de backup te maken. En dan instaleren windows :P
 
Even iets anders, het is niet omdat je een bluescreen hebt dat je windows opnieuw moet installeren...

Akkoord 99% van de problemen worden verholpen door windows te herinstalleren, maar je kan ook even proberen om de fout op te lossen dan bespaar je heel wat tijd en werk.


Bluescreens worden meestal veroorzaakt door een driverprobleem of hardwareconflict.


Heb je onlangs iets veranderd aan je hardware? Een kaart bijgestoken, een nieuwe harde schijf (intern of extern) aangesloten,...
 
Klopt wel :S

Even iets anders, het is niet omdat je een bluescreen hebt dat je windows opnieuw moet installeren...

Akkoord 99% van de problemen worden verholpen door windows te herinstalleren, maar je kan ook even proberen om de fout op te lossen dan bespaar je heel wat tijd en werk.


Bluescreens worden meestal veroorzaakt door een driverprobleem of hardwareconflict.


Heb je onlangs iets veranderd aan je hardware? Een kaart bijgestoken, een nieuwe harde schijf (intern of extern) aangesloten,...


Het klopt wel, maar ja, gewoon windows opnieuw installeren :)

Lukt het een beetje Jacco?

MVG. Naamgenoot!
 
Jacco, als je probleem opgelost is, zou je hem dan op de status : probleem opgelost willen zetten?

Alstublieft :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan