Bluescreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

NickYoJonge

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2012
Ik hep zonu mn laptop een halfjaar,

Ik krijg nou wat zal ik zeggen zo'n 5 keer per week een bluescreen
Ik heb best veel verstand van computers maar ik heb het niet gevonden.

Zou een van jullie iets weten?

Mijn laptop:
HP G62-b90ED notebook
Serienummer: 4CZ041158P
Productnummer: xf357ea

krijg je dan zo'n fout screen

als dat ik zou je je computer in veilige modus moeten opstarten en dan moet je de driver of software die je het latste heb geistaleert verwijderen

Als jij de bsod codes niet geeft, hoe moeten wij jou dan kunnen helpen?

Installeer eens bluescreenview, di kan je haarfijn vertellen wat die bsod veroorzaakt.

ik deed wat je zei maar toen ik hem verwijdere kreeg ik zwart scherm, ik hem na een helaf uur uit doen en daarna opstarten en kreeg bluescreen
hier is de foutmelding: bluescreen 1.jpgbluescreen 2.jpgbluescreen 3.jpg

Hoi,
start eens in de veilige modus (F8 trommelen tijdens de boot) en kijk dan eens of je het BSOD dan ook krijgt.
Indien niet typ dan via uitvoeren of zoeken msconfig en druk op enter (of windowstoets + r).
Deselecteer alles wat daar staat en start opnieuw op, indien geen BSOD vink dan 1 voor 1 (telkens herstarten!) weer alles aan.
Je komt er vanzelf dan wel achter wie de boosdoener is, degene die je als laatste hebt aangevinkt als je die BSOD weer terugkrijgt!

Laatst bewerkt:
Hallo,

Hoelang duurt het ongeveer voordat je zo'n blauw scherm krijgt?
Ik zie in je printscreens iets van Microsoft Coporation staan. Wil je voor de grap eens je bureaublad gadgets uitzetten?

Succes!

Hoi,
start eens in de veilige modus (F8 trommelen tijdens de boot) en kijk dan eens of je het BSOD dan ook krijgt.
Indien niet typ dan via uitvoeren of zoeken msconfig en druk op enter (of windowstoets + r).
Deselecteer alles wat daar staat en start opnieuw op, indien geen BSOD vink dan 1 voor 1 (telkens herstarten!) weer alles aan.
Je komt er vanzelf dan wel achter wie de boosdoener is, degene die je als laatste hebt aangevinkt als je die BSOD weer terugkrijgt!
ik krijg niet elke keer een bluescreen maarik denk dat het aan mijn drivers liggen of iets met mijn videokaart
en ik krijg de bluescreen in windows:P

Kijk eens wat je evt. in de logboeken terugvindt (start>zoeken>typ>eventvwr.msc>enter).
Sectie Toepassing en Systeem.

hij geeft aan alleen maar informatie en 3 fouten bij toepassingen,
bij systeem waarschuwing en informatie

Jammer dat je de échte fout niet hebt geselecteerd en ook de details niet in beeld hebt gebracht.
Wat je kunt doen is het volgende: zet bij services.msc de service WMI performance adapter eens op uitgeschakeld.
Wat ook kan (maak eerst een handmatig herstelpunt): voer de command prompt uit als administrator en typ: Lodctr /r
Wat betreft je BSOD moet je het onderstaande even lezen (Eng).
http://www.overclock.net/t/420875/possible-solution-to-atikmdag-driver-crash
Je BSOD heeft wss met je Ati Catalyst Control Panel te maken.

Laatst bewerkt:
ik heb heel lang al geen bleuscreen meer gehad
ik heb de catalyst verwijderd
ik denk dat het slotje erop kan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan