bluescreen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk zelf dat een laptopstandaard met ventilator niet werkt. Heb zulke dingen gezien, maar het zag er niet goed uit. Als je laptop erg warm is, is denk ik je koeling niet meer goed. Het kan zijn dat er veel stof tussen zit (zelf ook gehad). Als je denkt dat je het zelf kunt, even je laptop openmaken en met een kruimeldief ofzo ff stofzuigen. Anderd iemand anders laten doen.
 
Heb je hem al eens ontstofd? Dat doe je met een busje perslucht of je gaat naar de verkoper... Met stof werkt de cooler niet meer zo goed....
 
:( Volgens mij ( en op jouw screenshots ook ) aantal drivers zal moeten opnieuw geïnstalleerd worden,( in ieder geval iets mis met drivers is ! ) maar op basis van je screenshot's lees ik ook dat in bios opstart volgorde zal je moeten instellen :confused: mijn eigen mening is ook nog dat ietsjes met directX te maken heeft,.... die bluescreen ...maar ben niet zeker ...:confused:
Uiteindelijk heb je vermoed ik, ... standaard in je windows 8 opstart-herstel welke je uitvoeren kan ...probeer maar dit en als niet dat helpt dan weet ik verder niet.
In dit geval zullen ze hier Windows 8 gebruikers met betere tips moeten bijspringen ......:(
 
Laatst bewerkt:
Bluescreen wijst op een videokaart driver die geupdate moet worden, al gedaan?
 
Wat ik weet, is dat dxkrnl.sys veroorzaakt kan worden door:

Corrupte data
Verouderde/beschadigde drivers

Je temperatuur (40-55 graden) lijkt me gewoon goed, volgens mij is die 105 een temperatuur die hij ooit behaald heeft.
Je processor is bestand tegen 100 graden, vanaf die temperatuur kan hij kapot gaan.

Ik adviseer altijd om onder de 75 te blijven, 80 kan wel, maar is op lange termijn ook niet al te best.
Zoals hierboven vermeld: Maak je fans is schoon, het kan zijn dat er veel stof in zit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan