bluescreen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin90

Gebruiker
Lid geworden
24 aug 2009
heb een laptop hp pavilion g series
met windows 7 64bit

nu als ik aan het werk ben op men pc dan komt er regelmatig een bluescreen en dan herstart pc en even erna is het weer bluescreen , ...

nu heb ik whocrashed geinstalleerd en deze geeft me na de crash de volgende melding steeds dezelfde :

crash dump file: C:\Windows\Minidump\123113-33228-01.dmp
This was probably caused by the following module: igdpmd64.sys (0xFFFFF88005ADAC75)
Bugcheck code: 0x50 (0xFFFFF880D7389BA0, 0x0, 0xFFFFF88005ADAC75, 0x5)
Error: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
file path: C:\Windows\system32\drivers\igdpmd64.sys
product: Intel Graphics Accelerator Drivers for Windows 7(R)
company: Intel Corporation
description: Intel Graphics Kernel Mode Driver
Bug check description: This indicates that invalid system memory has been referenced.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
A third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for an update for the following driver: igdpmd64.sys (Intel Graphics Kernel Mode Driver, Intel Corporation).
Google query: Intel Corporation PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

ik lees in de tekst wel iets van de intel graphics .. maar is daar iets mee of niet ?
als ik bij apparaatbeheer ga kijken heb ik onder beeldschermadapters staan : 1) intel(R) HD graphics Family en 2) Radeon(TM) HD 6470M

weet niet of dit iets kan helpen ... msschien wel ...

weet iemand wat ik hieraan kan doen en hoe en met wat ? want zou graag hebben dat dit stopt .. zo irritant ;-) dank u
mvg

Heb ik daarstraks al gedaan , dan kom ik terug op internet explorer 8 te staan .. Waarbij er dan niks meer deftig werkt .. Tik een site in , kom ik elke keer op iets helemaal anders uit en afbeeldingen worden ook niet weergegeven ... Dan heb ik maar systeemherstel gedaan en nu terug van in het begin .. Nog hulp soms ? Dank u mvg

Verplaatst van Overige software naar Windows 7

die update kb 2834140 heb ik nagekeken en geprobeert ,

deze staat al geinstalleerd ...

in men 1ste bericht staat men uitleg ... moet ik dan iets updaten van de grafische kaart ofzo ?
kan iemand helpen ?

dank u

en hoe en waar zou ik dat kunnen doen ?
soms een goeie site ?

en welke moet ik doen ? 1 of 2

1) intel(R) HD graphics Family
2) Radeon(TM) HD 6470M

dank u

Ik gebruik zelf een programmatje dat perfect werkt , maar ik heb dat getorrent en ik mag hier geen links uitgeven.
Het programma heet Driverpack Solution.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan