Bluescreens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Excuses voor het late antwoorden, ik ben op skivakantie in Oostenrijk geweest dus heb geen tijd gehad om op mijn computer bezig te zijn.
Deze update all functie is er niet omdat alles dus is geupdate. Ik heb wel de lokale computerwinkel opgebeld die ook mijn pc in elkaar heeft gezet. Want ik zag dat ik een aantal aansluitpoorten anders had dan de standaard radeon 6950, dus had dit ff nagevraagd en vertelde daarnaast ook over mijn probleem met bluescreens.
Hij zei vervolgens dat ntoskrnl en ntfs BSODs te maken hebben met windows bestanden en dat dit dus gebeurd zou kunnen zijn door een virus. Ik had Windows Security Essentials, waarop hij zei dat ik Karspesky moest uit proberen. En inderdaad Kaspersky vond 3 bestanden die aangaven dat ik een virus had en heeft het vervolgens ook hersteld. Grote kans dat ik nu dus nog steeds last heb van BSODs totdat ik Windows er opnieuw op heb gezet.
Ik wacht eerst dus even af of ik nog een bluescreen krijg, krijg ik het, dan gooi ik Windows er opnieuw op en dan maar hopen dat er niks aan de hand is.

Hoeveel schijfruimte en partities heb je dan nico?
Stel je zou kiezen windows opnieuw te installeren kan dat eventueel op een andere partitie waar windows niet op staat en hou je al je data en je oude systeem + nieuw systeem in een dualboot.
Tot het moment dat je zeker weet het oude systeem te kunnen verwijderen kan dat ook zonder formateren. Ik zal je dan mocht je dat zo gaan doen de juiste informatie daarover geven.
Die informatie staat in deze 2 topics ook uitgebreidt beschreven in mijn berichten:
Klik voor de eerste
Klik voor de tweede
Windows Security Essentials staat inderdaad laag in de ranking, maar het kost ook niks.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan