bluesoleil bluethoot

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Berichten
5.040
Er gaat vast niemand mij helpen met een licentie nummer voor mn Bluesoleil dongeltje??
Haha, dat zou wel makkelijk zijn. Wat ik alleen niet snap,ik heb betaald voor de bluethoot dongle, ik heb betaald voor de headset maar krijg ik nu geen licentie nummer voor een upgrade van software?
Iemand dit vaker mee gemaakt?

grtjs jjw
 
Heb je het over het updaten of upgraden van software?
Als je upgraden bedoelt, zoals je zegt, dan kan dat best wel klopen.
Als je upgrade dan ga je van de basis software naar bijv. een pro versie.
Die zal dan inderdaad niet gratis zijn.

En aan een illegale licentie mogen we je hier niet helpen
 
Nee dat snap ik, dat wens ik ook niet, ik snap alleen niet, ik eeeh upgrade ja, inderdaad. Maar dan nog, de vorige versie is nu gratis te downloaden en deze versie moet ik dan ineens geld voor betalen. Vreselijk iri.
Ik heb toch al betaald bij aanschaf zou je dan denken.

Maar goed, weinig aan te doen.
Mijn dank evengoed.
 
Nou heb mezelf een legale versie aangeschaft. Keurig betaald....maar helaas.
Ik mag dan nu wel meer als 5 mb door de lucht heen duwen maar een stem op mn pc krijgen door mn headset, ho maar.
Ik heb keurig verbinding, ik heb keurig een koppelling met mn headset maar er gebeurdt helemaal niets voor de rest.
Balen....
Iemand nog goede ideeen??
 
laat je gewoon even informeren door de winkel waar je dit gekocht hebt..

vaak weten ze er wel raad mee en kunnen ze jou helpen met je probleem.
kunnen ze je niet helpen.
leg het probleem bij hun neer. jij hebt het aangeschaft er van uitgaande dat je dan alles kon zonder er later nog voor te gaan betalen.
en weten ze het dan nog niet kun je ze altijd laten bellen naar de klantenservice.
dit scheelt jezelf een paar centen.

hopende dat je wat met deze info kan

Gr Gumby
 
Nou de winkel is erg vanhet afschuiven helaas, de winkel zegt dan heel simpel, meneer het probleem ligt dan toch echt aan uw pc. En als ik daar niet genoegen mee neem en het wil nie opgelost worden dan kan ik geld terug krijgen.
Ik zal morgen Bluesoleil eens aanspreken, die weten mischien iets meer.
Maar dankje voor het mee denken.

jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan