Bluethooht speaker en gewone speakers op pc aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jensploeg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 nov 2011
hey,

ik heb een boxensetje die ik via een audio jack aan de laptop sluit zadat daar geluid uit komt.
nu heb ik ook nog een bluethooth jbl charge 2 gekocht en wil die ook graag als extra box voor me pc gebruiken deze kan ik wel aansluiten via bluethoot alleen niet samen met mij gewone speakers.

mijn vraag is dus of ik de bluethooth box en mijn gewone speakers via audio jack tegelijk kan aansluiten zodat uit elke speaker/box het geluid komt?
b.v.d.

Dan zal het wel via de jack aangesloten moeten worden en dus niet meer draadloos via bluetooth.

Sorry. Ik had e.e.a. niet goed begrepen. Komt omdat ik zelf een bluetooth unitje heb dat ik met een jack aansluit.

Je zou eens in je audio utility kunnen kijken. In die van mij heb ik enkele instelmogelijkheden. Bv. om rear en front pluggen gelijktijdig te gebruiken. Mss is er ook zoiets voor blutooth.
Of kijk eens in de geluidsinstellingen in je configuratie scherm. Ik zie geen principieel bezwaar om ze niet gelijktijdig te mogen gebruiken.
De vraag wordt door meerderen gesteld: https://www.google.nl/#q=laptop+bluetooth+out+simultaneously&spell=1

Laatst bewerkt:
Je oplossing (jacksplit) is prima Veng. :)
Via bluetooth zal echter niet (goed) werken.
Reden, er zullen dan twee afspeel apparaten tegelijk aangesproken moeten worden, en als je dat al lukt zal bluetooth een delay (vertraging) hebben t.o.v. de ander speakers.

Wat ik in de search zie is dat deze vraag best veel voorkomt, maar ik heb idd nog geen oplossing gelezen.
Zelf gebruik ik de MARMITEK Audio Anywhere 625 bluetooth om audio van mijn computer naar mijn oude versterker te streamen, maar die kost wel € 62 bij de MM.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan