Bluetooth en nokia pc suite

Status
Niet open voor verdere reacties.

boltc

Banned
Lid geworden
6 jun 2005
ik heb een sitecom bluetooth adapter, een nokia 6320, nokia pc suite,

maar nou is mijn probleem het volgende:
nokia pc suite gebruikt com-poort 1 om te connecte met een telefoon. en nou ondersteunt die software van mn sitecom bluetooh dinges alleen com poort 4. hoe krijg ik het nou voor elkaar da nokia pc suite mn telefoon wel vind zodat ik toepassingen kan instalere?

Begrijp ik nou goed dat je bluetooth-dongle op de compoort gaat? Ik ken ze alleen als usb-device.

Maar bluetooth is toch bluetooth, dat zou toch niet moeten uitmaken op welke poort je 'm stopt?

Geplaatst door Piedra
Begrijp ik nou goed dat je bluetooth-dongle op de compoort gaat? Ik ken ze alleen als usb-device.

Maar bluetooth is toch bluetooth, dat zou toch niet moeten uitmaken op welke poort je 'm stopt?
jawel. bij nokia pc suite kun je alleen kieze tusse poort 1 en 2. en die software van sitecom kan alleen voor poort 4 da ondersteunen. maar ik heb nou een ander programma en hij doet het wel. en is nog veel beter ook! dus: problem sloved! :cool: :D

wat voor ander progje heb je nu dan boltc
kan ik die ook gebruiken met een nokia 6600 en een sitecom bluetooth usb adapter??

ik gebruik nou Oxygen Phone Manager II... werkt zeer waarschijnlijk ook met jou telefoon

dat is een trail versie en hij vraagt om een connect wizzard maar die heb ik nie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan