bluetooth-geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

djkoen

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 jan 2010
ik beschik over een NOKIA 2720.Heb mij een usb adapter versie2.1 van sitecom aangeschaft.Ik werk met windows vista.Mijn gsm vindt mijn PC en omgekeerd.Toch kan ik geen verbinding maken om foto's(jpg) van gsm naar pc te sturen.Als ik in mijn WIZARD-nieuwe verbinding toevoegen,mijn nokia wil toevoegen ,krijg ik volgende=de wizard zoekt naar services op remote-apparaat . Daarna=detectie van service is mislukt.
Kan er iemand helpen?

Hallo,
Daar er niemand reageerde op mijn probleem,ben ik terug naar mijn verkooppunt gegaan.Ze hebben de bluetooh-adapter ingeruild voor een nieuwe.Doch mijn bovenstaand probleem blijft hetzelfde.Ik kan met mijn Nokia gsm wel foto's naar een andere gsm sturen en ook foto's ontvangen.

@RooieFik,

Heb jou bericht verwijderd voegt niets toe aan de topic.

Plaats evenmin berichten die geen toevoegde waarde leveren aan de thread.

verbinding bluetooth met PC

Hi djkoen!
Het is nu augustus en ik denk dat je al een oplossing voor je probleem hebt.
Ik heb ongeveer hetzelfde probleem met een Nokia 6233. Geen verbinding. Adapter goed geïnstalleerd volgens Windows 7. Win 7 vond mijn Nokia heel even en gaf er toen de brui aan. Mijn Nokia vindt de PC ook niet. Bij de Nokia staat Bluetooth "aan" en telefoon "waarneembaar". Bij gekoppeldie apparaten heb ik de naam van de vorige PC weggehaald.
Ook na herhaaldelijk uitzetten etc. geen resultaat.
Omdat je topic niet als "opgelost" staat genoteerd stel ik je dus nog de vraag: Ben jij al wijzer?
Bvb dank.
Downunder

detectie van service is mislukt windows 7

De Bluetooth micro adapter sitecom cn-516 v2 in combinatie met een nokia n97.
Werkte bij mij niet (windows 7, Toshiaba satellite L670) met de bij de adapter geleverde en dus geinstalleerde software.
Wel door "plug and play".
Dus insteken, klaar. Vervolgens via pc suite aanzetten, nieuw apparaat toevoegen via Bluetooth en het werkt.

Dit topic is al een poos oud. Om die reden zet ik er een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan