Bluetooth gsm verbinding met Mac gaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fleurkemi

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2007
Berichten
24
We hebben 2 gsm's met bluetooth. Wanneer we verbinding willen maken krijgen we volgende meldingen :

Nokia 2330c 2.
op mijn gsm krijg ik door : Dienst niet ondersteund door ander apparaat, iMac dus
op mijn iMac krijg ik : Gekoppeld : ja - Verbinding : nee

Sony Ericsson T303 :
op mijn gsm krijg ik door als ik een foto wil doorsturen naar de iMac : Bluetooth verbinding is mislukt
Omgekeerd kan de gsm wel een foto ontvangen van de iMac maar het bestand is te groot om de foto te openen. Moet ik ze dan eerst gaan verkleinen ? Hoe doe ik dat en wat moet de bestandsgrootte max zijn ?


Wat is de oorzaak van bovenstaande ?
Alvast bedankt voor de feedback.
 
Code Helpmij

De Imac blokkeert mogelijk toegang vanuit je gsm (vanuit bescherming tegen 'inbraak' op je systeem). Omgekeerd gaat het wel heel goed: laat je Imac zoeken naar nieuwe apparaten, in dit geval je gsm; leg verbinding; vul de sleutel in en voila je hebt toegang tot je gsm. Je ziet dan een apart venstertje op je Imac om door je gsm te bladeren. Bestanden versturen/ophalen gaat vanuit de Imac veel makkelijker dan omgekeerd omdat de Imac jouw gsm als een andere computer ziet. Dit betekent dat bijvoorbeeld dat je heel eenvoudig en snel bestandsbeheer op je gsm kunt uitvoeren. Dat geldt ook voor verkleinen: gewoon het bestand ophalen naar je Imac en dan met IPhoto verkleinen en doorzetten naar je andere gsm. Het klinkt omslachtig, maar ik vind dat dat in de praktijk meevalt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan