Bluetooth headset met smartphone verbinden gaat niet goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.

mva1997

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2011
Berichten
209
Hallo, dan nog maar een keer de vraag omdat op de andere niet werd geantwoord..

Ik heb een Plantronics PLT Legend met bluetooth, alleen als ik deze met mijn pc verbind (met de nano receiver) werkt het gewoon. Als ik hem verbind met bluetooth aan mijn Archos 40 dan doet hij (eigenlijk) niks. Als ik muziek eerst speel via de speaker van mijn telefoon en dan verbind via bluetooth, krijg ik de eerste 10 seconden niks van de muziek te horen, vervolgens komt er stotterende muziek uit. Dan plotseling in 5 minuten, stopt hij en zegt het oortje ''cellphone dissconnected''. Terwijl mijn telefoon nog steeds zegt: ''bluetooth headset verbonden''. Beetje vreemd maar ik hoop dat het stotterende muziek verholpen kan worden. By the way: het verbinden is ook niet echt wat het moet zijn. Het kan trouwens niet aan het oortje liggen want die doet het met een andere smartphone wel.

BVD,
mva1997
 
Misschien kan het merk/type oortje gewoon niet met dit type/merk telefoon overweg. Al een andere bluetooth headset op je telefoon geprobeerd? zo kun je dingen uitsluiten.
 
Nee, maar heb wel 2 bluetooth speakers geprobeerd, en daar heb je hetzelfde probleem.
 
En wanneer je een bedraad speakersetje aansluit, bijv pc speakers, dan werkt deze wel?
 
Ja, dat heb ik..
Heb zelf een mailtje gestuurd naar Archos, de maker van de telefoon, maar die geven geen gehoor. Heb ze vorige maand een mailtje gestuurd. Kreeg een no-reply mail terug en daarin stond dat het 1-2 werkdagen kon duren tot je antwoord kreeg.. Als ik iedere week geen gehoor kreeg, stuurde ik ze weer een mailtje, tot nu toe nog steeds geen antwoord gehad..
 
Staat er geen telefoon nummer vermeld? Vaak heb je daar mee kans
 
Nee, op de site van Archos staat geen telefoonnummer vermeld, die schijnt volgens de resultaten van Google er ook niet te zijn. Ik kan ze alleen contacteren via e-mail...
 
Misschien kun je het in 1 van de communities vragen, die ze aangeven op hun website
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan