Bluetooth headset op mn pc?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tabiosos

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2004
Hallo,

Ik weet niet zo goed waar ik deze topic moet plaatsen vandaar hier....

Ik heb een bluetooth headset gekocht voor mn mobiele telefoon, maar ik wil m ook graag gebruiken op mn pc. Zodat ik heb kan gebruiken met gamen en bellen over internet met Skype. Nu kan ik m wel koppelen aan mn pc, maar om er geluid uit te krijgen lukt me niet. Iemand mischien hier ervaring mee.? Ik kan er verder nergens iets over vinden op internet.

Thnx alvast

Btw. Deze heb ik gekocht: http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/BE/NL,CRID=2193,CONTENTID=9502

Laatst bewerkt:
Heb je wel bleutooth op je computer?

ps. heb de vraag verplaatst.

Jah heb wel bluetooth op mn computer. Ik heb vanmiddag ff gebeld met logitech en daar zeiden ze dat mijn bluetooth adapter waarschijnlijk niet compatible is met een headset. Ik ben dus ff wezen schoppen en heb een nieuwe gekocht. Bij de ene computerwinkel zeggen ze dat het niet mogelijk is om een headset te koppelen via bluetooth aan mn pc, en bij de andere zeggen ze dat het wel mogelijk moet zijn. Maar met de nieuwe adapter lukt het ook niet. Ik heb maar besloten om die headset te ruilen. Koop wel een gewone headset. Want ik vind het ook niet prettig werken met een headset die op 1 oor past. En die ik eerst moet verbinden met mn telefoon voordat ik er mee kan bellen.

Thnx anyways :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan