Bluetooth icm Samsung SGH-D500

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Berichten
1.214
Ik heb dus zo een Samsung bluetooth gsm telefoon en vandaag een bluetooth dongle usb stick gekocht om eea over en weer te zetten.

Helaas begrijp ik er geen bal van.

Heeft iemand ervaring in de combinatie?

Bluetooth is een standaard, toch? dus die software is gelijk aan alle andere Bluetooth software?

Ik heb het idee dat ik helemaal geen verbinding maak?

Moet ik iets instellen in de telefoon, het boekje zegt er helemaal niets over!?

Heb ik weer 25 euro aan de haaien gegeven?

:confused:
 
steek die BT stick in je usb poort..software instl...dan zie je rechts onderaan .. zo een bleuthoot icoon..van uit daar kan je verbinding maken met je D500 wel aan aanzetten de bleuthoot functie van je D500...;)

ga op dat icoon staan met je muis .. rechter klik snel verbinding maken..bestant overdracht.. gaat ie naar een bleuthoot aparaat zoeken......etc etc..
 
Laatst bewerkt:
Alles gedaan zoals jij al omschreef, zelfs Bluetooth op de gsm aangezet.

Krijg geen kontakt, heb het er alweer afgehaald maar nu heb ik daar weer problemen mee.

In het opstartgebeuren blijft er een .exe staan....

Kijk vanmiddag wel, maar Bluetooth sucks. Niet te gebruiken.

:thumb:
 
is je d500 wel gevonden./herkend door je pc .(bleuthoot software..)??
 
Neen, hij wilde em niet vinden...het gekke gisteren met het erop zetten ook was dat ie een bepaald bestand..met die verdomde com poorten niet kon vinden....ik kreeg in systeeem uitendelijk iets van 20 verwijzingen....

Hoe zou ik nu verder moeten....

Als ik de usb er nu insteek gebeurd er helemaal niets....

Moet ik zeker toch weer eerst die software erop zetten?
 
Ik heb zelf ook problemen met de Samsung D500 en bluetooth, zowel de telefoon wordt gevonden op de pc, als de pc op de telefoon. Als ik bestanden wil overzetten krijg ik een melding dat dit niet gaat.:confused:
Zet nu m'n foto's en Mp3's met de infrarood over, gaat een stuk langzamer maar het werkt wel.:) Toch zou ik de bluetooth graag goed aan het werk krijgen, gezien dit flink wat sneller gaat, zeker als ik andere mp3's op de telefoon wil zetten.
 
Laatst bewerkt:
Ok, ik heb de software geinstalleerd...hij blijft elke keer maar vragen om een driver voor diverse poorten...waar hij niet op reageert.

Maar, USB stick er nu dus in gedaan en waarempel hij heb em gevonden...

En nu?

Hoe krijg ik bijvoorbeeld fotoos op de comp vanaf de mobiel?

Doe ik dat activeren via de telefoon of vanaf de computer?
 
De computer vindt dus de telefoon en andersom.....maar nu ging ik in de telefoon naar de fotoos en kon die versturen met bluetooth, echter er wordt gevraagd om een wachtwoord.
Welk wachtwoord?????

Het moet allemaal niet te moeilijk worden hoor....:thumb:
 
Weet niet wat ik allemaal heb uitgespookt maar ik heb verbinding en kreeg waarempel een foto van de gsm op de computer!

In de samsung de foto gezocht, op verzenden klikken, via bluetooth, zegt ie, wachtwoord, heb op de 1 geklikt...kreeg een popupje op de computer om ook bij bluetooth het zelfde wachtwoord in te klikken, die 1 dus weer...en zowaar kontakt en werd de foto overgezonden.....

mmmm:thumb:
 
Alleen...andersom wil echt niet lukken.....als ik op een foto klik en zeg, verzenden naar bluetooth apparaat dan kan ie hem niet vinden terwijl in het hoofdmenu, dat scherm van bluetooth met dat oranje balletje mijn telefoon wel herkend is......?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan