Bluetooth in mijn laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Satangel

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2006
Ik heb deze laptop:

ASUS N61Jq

Ik zou nu graag weten of er Bluetooth in zit of niet. Volgens die site wel, maar ik vind op mijn PC nergens terug of het er effectief inzit of niet. Niet bij Device Manager ofzo.
Waar kan ik dit zien?

Mvg

even voor de zekerheid er zit een bluetooth indicator bij
dat betekend dat er een lampje in je beeldscherm zit dat aan gaat als er
een bluetooth apparaat word aangesloten :p om te zorgen dat je wel bleutooth hebt
is dit de oplossing !

veel succes :thumb:

Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn twee uitvoeringen van deze laptop, de A1 en de X1, en beide hebben bluetooth...
Kijk eens bij device manager onder "netwerkadapters".... misschien is hij daar terechtgekomen....

Laatst bewerkt:
Mod edit

@AsusUser:Het is niet nodig om steeds als jij iets van ASUS ziet om dat in je berichten te melden dat jij ook hebt cq goed vindt etc.Gezien je nickname lijkt dat al duidelijk.

Vandaar je edit verwijderd.

Laatst bewerkt:
Kijk eens bij apparaten beheer.

Configuratiescherm --> Computer Beheer --> Apparaten beheer.

Meestal staat het daar wel vermeld, ook als je het niet geïnstalleerd is.

Kijk eens bij apparaten beheer.

Configuratiescherm --> Computer Beheer --> Apparaten beheer.

Meestal staat het daar wel vermeld, ook als je het niet geïnstalleerd is.

Zoals ik in mijn eerste post zei heb ik daar al gekeken, en het stond er niet.

Er zijn twee uitvoeringen van deze laptop, de A1 en de X1, en beide hebben bluetooth...
Kijk eens bij device manager onder "netwerkadapters".... misschien is hij daar terechtgekomen....

Zoals ik in mijn eerste post zei heb ik daar al gekeken, en het stond er niet.

even voor de zekerheid er zit een bluetooth indicator bij
dat betekend dat er een lampje in je beeldscherm zit dat aan gaat als er
een bluetooth apparaat word aangesloten :p om te zorgen dat je wel bleutooth hebt
is dit de oplossing !

veel succes :thumb:

Bedankt voor de reactie, ik zal eens kijken of ik een Bluetooth toestel heb liggen!

Dit wordt vreemder met de dag....
Ik heb op de officiële site bij de drivers van mijn laptop dit gevonden:

Bluetooth_AZ_BT30_WIN7_32_64_Z6302600

Ik download en installeer dat, succesvol. Ik vind nu op mijn PC Bluetooth (een app) en Bluetooth Problem Report (ook een app). Ik wil dus die eerste app starten maar wanneer ik er op klik gebeurt er niets. Die tweede werkt wel maar daar ben ik niets mee, dat is net zoals Windows Error reporting service, ben je dus geen zak mee.

Ik vind nergens een device of functie of iets dat erop wijst dat ik effectief Bluetooth in mijn laptop heb. Ik hoop echt van wel, en aangezien dat het op de officiële site staat bij de specs, blijf ik hopen!

Niemand meer die iets weet? Ik begin er voor te vrezen dat die officiële site fout is, er zit geen Bluetooth in :(

Ik heb de pagina's eens zitten lezen van Asus maar staat toch duidelijk dat het optioneel zou zijn.
Jou manuel zou toch duidelijkheid daarover moeten geven?

Ik heb de pagina's eens zitten lezen van Asus maar staat toch duidelijk dat het optioneel zou zijn.
Jou manuel zou toch duidelijkheid daarover moeten geven?

Staat niet in de manual, staat enkel maar wat zever in en vooral heel veel veiligheidsgezever en disclaimers.

Staat idd optioneel, jammer genoeg zal ik het dus niet hebben :(
Als ik nog eens naar de MediaMarkt ofzo zal ik me er eentje aanschaffen. Ik neem aan dat je nergens speciaal op moet letten, naast het feit of het product 7 ondersteunt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan