Bluetooth koptelefoon verbinden met laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeanpoelie

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2013
Hoi Allemaal,

Ik heb een nieuwe koptelefoon, een Xqisit Bluetooth Koptelefoon, om precies te zijn deze : http://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase/large/FC/5/3/2/4/9200000010664235.jpg
En ik heb een laptop, om precies te zijn deze : http://tweakers.net/pricewatch/289067/asus-x53sv-sx288v-nl.html

En mijn vraag is, hoe kan ik die koptelefoon draadloos, via bluetooth, verbinden met mijn laptop? wat heb ik daarvoor nodig, er zit bluetooth in me laptop, maar dat is volgens mij alleen voor File Transfer, en aangezien het geen File maar audio is, lijkt mij dat ik een Driver nodig heb voor mijn Bluetooth, ik dacht aan een A2DP driver.

Is dat correct? en zo ja weet iemand waar ik die kan vinden, of is er een andere/betere manier om hem te verbinden, het mag ook doormiddel van een Bluetooth USB stickje.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Poelie

Thanks Hiddehoi! het werkt blijkbaar had mijn driver wel geholpen, met installeren en dankzij de instructies heb ik het nu voor elkaar, nu nog een stickje vinden op internet met A2DP erin, en dan kan er ook op mijn pc, heb jij een advies welke website? wat de goedkoopste/beste is.

Graag gedaan hoor! Daar zijn we voor :).

Een stickje: eigenlijk hebben ze allemaal a2dp erin, maar ik gebruik zelf de micro usb dongle van icidu. (gekocht bij de KARWEI :P). Werkt prima en heeft 50 meter bereik. Kost ook geen drol, namelijk 8 euro...

Succes en als het niet lukt gewoon weer reageren ;)

EDIT: maar waarom heb je een stickje nodig als het al gelukt is als ik vragen mag?

Thanks, ik zal even zoeken naar de goedkoopste, een collega zei dat niet alle stickjes A2DP heeft, anders kijk ik gewoon naar die icidu :), nou ik heb nog een Computer thuis, en deze laptop, de laptop heeft Bluetooth al ingebouwt, maar mijn computer uiteraard niet, en ik wil die koptelefoon die ik heb met microfoon ook heb ook gebruiken voor skype op mijn Computer, vandaar :)

Vandaar, nou succes met zoeken dan ;). Maar stickjes kan je zelfs bij de action krijgen en kosten geen drol meer dus het lukt wel hoor!

Als je vind dat je vraag is opgelost, markeer je hem dan ook even als opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan