Bluetooth niet beschikbaar - kan hoofdtelefoon niet koppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chopra

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
Mogelijk na een update (?) kan ik mijn JBL bluetooth hoofdtelefoon niet meer koppelen.

Weer 'ns divers geprobeerd en krijg ergens in het 'proces' de melding 'Sorry, het lijkt erop dat Bluetooth niet op uw apparaat is geïnstalleerd.'

Komt bizar op me over. Is natuurlijk steeds wel het geval geweest, maar nu (op een gegeven moment) ineens niet meer?

Wie kan hier iets over zeggen - met uiteraard weer veel dank van deze kant!

Om het een en ander uit te sluiten: Heb je het al op een ander apparaat geprobeerd?
Telefoon, tablet, buurman's pc of whatever.

Dan weet je of het aan je JBL ligt, of aan je OS ( welk OS?)

Op smartphone werkt ie prima.
W10 uptodate

Zal Driverpack ook eens proberen - uit de andere topic.

Ben al 'n dag bezig (af en toe) met Driverpack. Eindeloos zoeken naar de server, want het is 'heel druk'.
Zoals Computertotaal ook stelt: er komt een hoop rotzooi mee aan software, o.a. TankBattle en Chrome.

Vooralsnog geen succes, maar ik zal het af en toe nog proberen.

Kijk eens in Apparaatbeheer als de drivers in Bluetooth geïnstalleerd zijn. zo niet....

1. Bij het openen van DriverPack rechts boven welke"drivers worden geïnstalleerd"

in DriverPack gebruik ik de knop Expertmodus.
Beschering en opruimen : alles uitvinken.
Software: Software die wordt aanbevolen door DrivePack uitvinken.
Drivers: Driver voor deze computer. komt overeen met 1. deze aanvinken wat je nodig hebt en installeren.

Hi Daniel,

Eerlijk gezegd is dat 'Driverpack' gebeuren 'n dramatisch iets. Men zal vást vernieuwende acties voor ogen hebben gehad, maar dit gedoe. Eindeloze processen die maar niet voltooien, ongevraagde zooi op je computer, Russische popups/teksten, volgens ComputerTotaal (die ik wél hoog heb staan) véél te actief op div. fronten. Het lijkt mij bagger, op z'n Haags gezegd.

Hallo Chopra,
Ik val een beetje in herhaling.
Controleer eerst Apparaatbeheer als de drivers in Bluetooth geïnstalleerd zijn. Daar wacht ik op een antwoord.
In post 7 uitgelegd hoe ermee te werk gaan.
Drivers: Driver voor deze computer. zie je vermeld staan drivers voor Bluetooth?
Zo ja alles uitvinken uitgezonderd Bluetooth.
Staat het niet vermeld. DriverPack afsluiten.
Ik vind het ook spijtig dat ze een beetje baas spelen met andere software te laten bij installeren die men niet wil. Maar in Expertmodus kan je alles uitvinken.
DriverPack was vroeger zo niet ingewikkeld. Het overliep de drivers en die beschadigd waren of niet aanwezig waren werden hersteld of geinstalleerd.
Het is wennen met die software.

Ja sorry Daniel, zoals je wellicht kunt afleiden aan m'n profiel - ik draai al even mee - heb hierdoor ook wel 'ns de neiging om 'open deuren' over te slaan.

Voor dit moment: Driverpack functioneert niet. Met dit gegeven houd elke verdere handeling helaas op, voor nu.:(

De vraag al gesteld Controleer eerst Apparaatbeheer als de drivers in Bluetooth geïnstalleerd zijn. Daar wacht ik op een antwoord.
Waarom krijg ik geen antwoord op?

Spijtig dat wat gevraagd word geen reacties op komen.
Ook niet gemeld of geprobeerd dat andere bluetooth apparaten werken.

In die ander topic zijn de Drivers wel geïnstalleerd. DriverPack doet toch zijn werk blijkbaar.

Als bij u Bluetooth drivers in orde zijn zal DriverPack de software overslaan.

Ook niet gemeld of geprobeerd wat er gebeurd met andere Bluetooth apparaten.

Ik laat het over aan een ander helper.

Mvg

Hallo

Laptop ??? desktop ???

Zoek op de chipset (bluetooth) of er voor onbekend merkloze toestel drivers voor handen zijn voor w10.

Ik gok dat dit een al iets ouder toestel zal zijn , waarop men w10 heeft geinstalleerd in de hoop dat ....

Peter

Ik gok dat dit een al iets ouder toestel zal zijn , waarop men w10 heeft geinstalleerd in de hoop dat
Zeker een goede gok.
Inderdaad Peter, ook al meegemaakt op deze manier.

Maar TS spreekt van een update, dat daardoor drivers worden verwijderd betwijfel ik, of, dat heb ik nog niet meegemaakt.

Mogelijk na een update (?) kan ik mijn JBL bluetooth hoofdtelefoon niet meer koppelen.

Weer 'ns divers geprobeerd en krijg ergens in het 'proces' de melding 'Sorry, het lijkt erop dat Bluetooth niet op uw apparaat is geïnstalleerd.'

Komt bizar op me over. Is natuurlijk steeds wel het geval geweest, maar nu (op een gegeven moment) ineens niet meer?

Wie kan hier iets over zeggen - met uiteraard weer veel dank van deze kant!

Zou even de gebruikte hardware opgeven, wordt nu zomaar wat roepen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan