Bluetooth op PowerMac g4

Status
Niet open voor verdere reacties.

hiddeishier3

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2011
Hallo,

Ik heb laatst een tweedehands PowerMac g4 quicksilver 933mhz op de kop weten te tikken. Nu heb ik ook een draadloos Apple toetsenbordje en een draadloze Apple Magic muis. Ik wil deze beide aansluiten op de Powermac, maar deze heeft geen ingebouwde bluetooth. Ik heb een Trust 17772 dongle gekocht en deze zou volgens verschillende websites gewoon moeten werken op de mac, maar dat is niet het geval. Is er een andere manier om mijn draadloze toetsenbord en muis op de Mac aan te sluiten? Wellicht een PCI kaart voor niet al te veel geld?

Alvast bedankt voor het meedenken! :thumb:

Hidde Z.

Belachelijk dat deze krachtpatsers geen OSX 10.6> meer ondersteunen..
verder is het een moeilijke klus.. ik weet wel dat ik een imac g5 had en dat ik daar mijn magic trackpad werkende op kreeg ik ga even voor je zoeken

Edit: ik lees dat je minimaal OSX 10.5.8 UPTODATE moet hebben verder kan een g4 dat nog wel.
Welke osx heb je nu?

Edit2: het is mogelijk als je dus de nieuwste van het nieuwste software voor jou mac hebt en een bluetooth 2.1 adapter (je kan een stickje kopen in de winkel voor ongeveer 10 eur)

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie! Ik zal morgen een mac compatible bluetooth dongle kopen. De mac draait 10.5.8 dus dat is geen probleem. Ik zal de werkende dongle morgen wel online zetten. Nogmaals bedankt!

Mvg,
Hidde Z.

EDIT: Weet je toevallig ook waar ik een goede mac compatible usb 1.1 dongle kan krijgen?

Laatst bewerkt:
Ik heb een Sitecom Bluetooth 2.1 dongle gekocht voor 11 euro bij de Mediamarkt. Werkt geweldig!
:thumb:

EDIT: de muis blijft na opstarten niet connected, iemand een oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan