Bluetooth < > PC.

Status
Niet open voor verdere reacties.

darkkiller545

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2008
Berichten
106
Heb een probleem met mijn laptop als ik de bleuthoot wil opzetten dan geeft hij de melding "Bleuthoot activeren met Fn+F2 of de AAN/UIT-schakelaar voor de radio"
maar als ik het doe met de Fn+F2 dan doet hij helemaal niets en als ik het doe via de aan uit-schakelaar dan geeft hij opnieuw die foutmelding wat kan ik hier aan doen

heb wel mijn laptop opnieuw geinstaleerd en heb dan alle software van de dell site gehaald

by the way de laptop is een Dell latitude 630

grt kenny
 
Ok, ok, ik heb ooit voor iemand een Delletje opnieuw in moeten richten en alles lukte redelijk soepel, behalve de BT. Het stomme blauwe lampje bleef maar uit en dús wilde BT niet werken. Na veel gegoochel met drivers ging het blauwe lampje branden en Eureka, de user had weer BT.
 
Ok, ok, ik heb ooit voor iemand een Delletje opnieuw in moeten richten en alles lukte redelijk soepel, behalve de BT. Het stomme blauwe lampje bleef maar uit en dús wilde BT niet werken. Na veel gegoochel met drivers ging het blauwe lampje branden en Eureka, de user had weer BT.

wat heeft dat met mijn probleem te maken
srry dat ek zo grof antwoord maar kben er al van begin september mee bezig voor die stomme bleuthoot die maar nie wil werken
 
Dat lijkt mij toch vrij helder, nietwaar? Ik "gokte" erop dat het Dell blauwe BT lampje niet brandde en als dat zo is, had ik je kunnen tippen hoe ik dat heb opgelost, maar het blauwe lampje brandt en dús heb je kennelijk BT actief.
 
ja maar ik krijg de BT niet aan het lampje brand gewoonweg altijd !!! het gaat enkel uit als ik het schakelaartje uit zet dus aan het lampje valt niet te zien of ik BT heb of niet


mvg kenny
 
Laatst bewerkt:
Dan is er dus géén BT software geïnstalleerd. Heb je na de windowsinstallatie wel de chipset (moederborddrivers) geïnstalleerd?
 
Als jij een bluetooth radio er in hebt zitten (is niet standaard bij de meeste dell modellen) zou je dat binnen je hardwarelijst moeten zien....
 
Zie bijlage.

De bijlage die jij probeert mee te sturen mag njet groter zijn dan 100 kb.
 

Bijlagen

  • Presentatie1.jpg
    Presentatie1.jpg
    52,5 KB · Weergaven: 48
Laatst bewerkt:
ah ok maar dat wist ik maar daar zat blijkbaar toch de fout ik heb de tekening nu opgeslagen als 16bit want anders was ze veel te klein en onleesbaar

dit is wat er bij mijn apparaatbeheer staat
 

Bijlagen

  • apparaatbeheer.bmp
    87,1 KB · Weergaven: 26
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan